乐LOFTE

Bring the Rain [Original Mix] - Candyland

小豆之家:

Touch my life, feel my pain
触摸我的生活,感受我的痛苦
Hold my heart and wash away the stains
握住我的心,洗去污渍
I'm running dry, loosing faith
我干涸,失去信仰
Save my life, bring me rain
请拯救我的生命,给我带来雨水
Bring the rain, whoa, whoa, whoa
带来雨水
The rain, whoa, whoa, whoa
雨水

Bring the rain!
带来雨水
Touch your life, heal your pain
触摸你的生活,治愈你的痛苦
I'll hold your heart and wash away the stains
我会握着你的心,洗掉污渍
You're running dry, don't loose your faith
你正在干涸,请不要失去自己的信仰
The sky is filled with clouds
天空是乌云密布
To bring you rain
将会给你带来雨水
Bring the rain, whoa, whoa, whoa
带来雨水
The rain, whoa, whoa, whoa.
雨水
Bring the rain!
带来雨水
Bring the rain, whoa, whoa, whoa
带来雨水
The rain, whoa, whoa, whoa.
雨水

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(11)