乐LOFTE

You Don't Know About Me (R3hab Remix) - Ella Vos、R3hab

小豆之家:

You don't know what you talk about
你根本不知道自己在说什么
It's all lies that come out your mouth
你满嘴谎言
'Cause I wake up
因为我已经幡然醒悟
This is my body,this is my war
这是我的肌体 也是属于我的战役
We can't wait 'till you come around
我可等不到你浪子回头的那天
Say what you're gonna say
无论你怎样辩解

I don't care anyway
反正我已不在乎
You don't know about me
你对我一无所知
You don't know how hard I try
你不知道我付出多大努力
You don't know about me
你根本不了解我
Why the hell should you decide
你凭什么想要支配我
You don't know about everything going on inside
你不知道我内心承受着怎样的痛苦和挣扎
You don't know about me
你对我一无所知
You don't know about me
你根本不了解我
You don't know about me
你根本没有真正认识过我
You don't know about me
你对我一无所知
You don't know about me
你根本不了解我
You know I don't care what you think
要知道 我不在乎你怎么想
I get high,don't say anything
我现在很好 别再多说一个字
'Cause I wake up
因为我已经幡然醒悟
This is my body,this is my war
这是我的肌体 也是属于我的战役
Can't we try to change everything
难道我们不能尝试改变这一切吗
Say what you're gonna say
无论你怎样辩解
I don't care anyway
反正我已不在乎
You don't know about me
你对我一无所知
You don't know how hard I try
你不知道我付出多大努力
You don't know about me
你根本不了解我
Why the hell should you decide
你凭什么想要支配我
You don't know about everything going on inside
你不知道我内心承受着怎样的痛苦和挣扎
You don't know about me
你对我一无所知
You don't know about me
你根本不了解我
You don't know about me
你根本没有真正认识过我
You don't know about me
你对我一无所知
You don't know about me
你根本不了解我
You don't know about me
你对我一无所知
You don't know about me
你根本不了解我

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(25)