乐LOFTE

In Your Eyes (Original mix) - Kozoro、ZENI

小豆之家:

It's your love(It's your love)
这是你的爱(这是你的爱)
You can't be for it tonight
今晚你不能来
It's feel like you provide all this strong fire

In the city light,you believe in her light
在这座城市中,你相信她的光芒
Vergil Lee!So Ugly.!
维吉尔 李!如此丑陋!
Take my hand and take me upon the sky
抓着我的手,带我到天上

And if we fallin' through the clouds
如果我们穿过云层掉了下来
Together we will fly
我们就会一起飞翔
We are white,tonight we will see
我们满身雪白,今晚我们将见证
We are the spirit in your eyes
我们就是你眼中的骄傲
Just travel in nghit
就在夜空中遨游
Let's go for it tonight
今晚就行动
Take my hand,and take me upon the sky
抓着我的手,带我到天上
And if we fallin through the clouds
如果我们穿过云层掉了下来
Together we will fly
我们就会一起飞翔
We will fly
我们就会飞翔
Take my hand and take me upon the sky
抓着我的手,带我到天上
And if we fallin' through the clouds
如果我们穿过云层掉了下来
Together we will fly
我们就会一起飞翔
We will fly
我们就会飞翔
Oh.Tonight,this is it
哦,就今晚
My are full spirit in your eyes
我们就是你眼中的骄傲
Just travel in night
就在夜空中遨游
Let's go for it tonight
今晚就行动
Take my hand and take me upon the sky
抓着我的手,带我到天上
And if we fallin' through the clouds
如果我们穿过云层掉了下来
Together we will fly
我们就会一起飞翔

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(14)