乐LOFTE

About You Now - Shayne Ward

小豆之家:

It was so easy that night
那个夜晚一切好像如此轻易
Should ve been strong
我们都应该再勇敢一点
Yeah I lied
但是我欺骗了你
Nobody gets me like you
从未有人像你一样吸引我的全部
Couldn't keep hold of you then
但从那以后我再也拥抱不了你
How could I know what you meant
我如何才能知道你的心中所想

There was nothing to compare to
你在我心中无可比拟
I know everything changes,
我深知世事变迁
All the cities and faces,
沧海桑田
But I know how I feel about you,
但我对你的感情刻骨铭心
There's a mountain between us
我们之间如若隔山
But there's one thing I'm sure of
但我心中坚定依然
That I know how I feel about you
对你的感情刻骨铭心
Can we bring yesterday back around,
昨日是否还能重现
'Cus I know how I feel about you now,
因为现在我知道你对我多么重要
I was dumb, I was wrong, I let you down,
我的木讷无言,大错特错让你失望
But I know how I feel about you now
但现在我知道你对我多么重要
All that it takes one more chance,
我愿用一切换取一次机会
Don't let our last kiss be our last,
别让我们的爱以吻封缄
Give me tonight and I'll show you
就在今晚让我证明给你看
I know everything changes,
我知道世事变迁
I don't care where it takes us,
无论我们流落何方
'Cus I know how I feel about you
因为我对你的爱刻骨铭心
Can we bring yesterday back around,
昨日是否还能重现
'Cus I know how I feel about you now,
因为现在我知道你对我多么重要
I was dumb, I was wrong, I let you down,
我的木讷无言,大错特错让你失望
But I know how I feel about you now
但现在我知道你对我多么重要
Not a day pass me by,
光阴似箭
Not a day pass me by,
如月如梭
When I don't think about you,
想你的日子分外难熬
And there's no moving on,
我没有办法继续向前
'Cus I know your the one,
因为你就是命中注定
And I can't be without you
失去你我将毫无意义
Can we bring yesterday back around,
昨日是否还能重现
'Cus I know how I feel about you now,
因为现在我知道你对我多么重要
I was dumb, I was wrong, I let you down,
我的木讷无言,大错特错让你失望
But I know how I feel about you now
但现在我才知道你对我多么重要
But I know how I feel about you now
但现在我终于知道你对我多么重要
Yes I know how I feel about you now
现在我知道我对你的感情刻骨铭心

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(18)