乐LOFTE

Bricks - Leihoku

莫西顾:

今天推荐Leihoku的这首《Bricks》,算是比较冷门的一个歌手,截止2013年为止再没有推出任何新单曲,所以《Bricks》极有可能会是Leihoku的封山之作。唯二的两支单曲,另外一首反响平平,不过这首在网易云上倒是有着不错的热度,节奏上也的确更能吸引人,但听着听着总让我跳戏到《Halo》,翻译也是迷之尴尬。

Ha, yeah, eh, eh,我们一起来搬砖。


歌词:


Ha, yeah, eh, eh

哈,耶,哈...

You put one up (one up)

你修砌起一块砖

I turn around and take one down

我转身拿掉一块砖

It doesn't seem that fair at all to me

然而这对我似乎并不公平

How, do, you expect us to growing

你如何能期待我们一起成长

Protection is your only rout

曾经的失败让你学会自我保护

You building up for one that shuts me out

你心中筑起的砖墙将我阻拦

Try to find a way to let you know

我试着寻找方法让你知道

Yet my love is left here in stone

我的爱就像这坚硬的石头

So don't throw it away

所以请不要将它抛弃

I won't cause you pain

我不会让你受伤

All you beaten up bricks, bricks

从前你独自一人面对这心墙

Together we can get through this, this

现在我们可以一起克服它

Nothing's gonna shake this love apart

什么都无法动摇我对你的爱

Never stops your insecurity

你总是没有安全感

For second thing is bricks, bricks

而后你筑起心墙

Maybe we can get through it,it

或许我们可以克服它

Save me a promise

给我一个承诺

Yes, I know your heart's a brick

是的,我知道你的心曾破碎

But only I can fix

却唯有我能将它修补

Bricks keep falling, falling

你的心墙渐渐崩塌

Slowly they hit the ground

徐徐跌落地面

For koncking hard, do you hear the sound of my love

深沉有力的撞击,你是否听见我爱你的声音

Cause if you tumble, tumble

如果你从高处跌落

I promise you I'll catch you fall

我承诺会接住跌落的你

Take a gamble on us, baby and your love

宝贝,为我们的爱冒险一次吧

Then your find a way to trust again

你可否再次相信

we can tear this down hand in hand

我们可以携手将它拆除

Take my love from by one

用我的爱抚慰你的心灵

Till the damage is gone

直到你所受的伤消失

All you beaten up bricks, bricks

从前你独自一人面对心墙

Together we can get through this, this

现在我们可以一起克服它

Nothing's gonna shake this love apart

什么都无法动摇我对你的爱

Never stops your insecurity

你总是没有安全感

For second thing is bricks, bricks

而后你筑起心墙

Maybe we can get through it,it

或许我们可以克服它

Save me a promise

给我一个承诺

Yes, I know your heart's broke

是的,我知道你的心曾破碎

But only I can fix

却唯有我能将它修补

No more sitting there crying by yourself

请你别再独自流泪

Go on head the life the ones speak for themselvs

站起来微笑面对,继续生活

Get yourself in control

控制好自己的心态

Because I'll be just right here

因为我会永远在这里

Feel my heart beat, try to trust me

感受我的心跳,相信我

Say what you mean

说出你的想法

Baby show me how

宝贝,让我知道如何

How to make the scroll

如何让你回归正轨

Bricks, bricks, baby we can get through this, this

宝贝,我们可以克服你的心墙

Even when the one seems fake I know

即使我知道这似乎很遥远

We got in love

我们的爱

It's bigger than these bricks

远比这道心墙还要坚固

Why you beaten up bricks, bricks

为什么你要独自与其抗衡

Together we can get through this, this

现在我们可以一起克服它

Nothing's gonna shake this love apart

什么都无法动摇我对你的爱

Never stops your insecurity

你总是没有安全感

The second thing is bricks, bricks

而后你筑起心墙

Maybe we can get through it,it

或许我们可以克服它

Save me a promise

给我一个承诺

Yes, I know your heart's broke

是的,我知道你的心曾破碎

But only I can fix

却唯有我能将它修补

Yeah ...

耶...

These bricks that all these times

这道砖墙在你的心伫立已久

Baby we can get through, we can get through this

宝贝,我们可以克服,我们可以克服它

Never stops your insecurity

你总是没有安全感

The second thing is bricks, bricks

而后你筑起心墙

Yes, I know your heart's a brick

是的,我知道你的心曾破碎

But only I can fix

却唯有我能将它修补

Woo ... yeah yeah ...

喔...耶 耶...


评论

热度(59)