乐LOFTE

1000x - BROODS、Jarryd James

+:

DAY-107

HAPPY BIRTHDAY to my babe

表白 @-Cedric- 的情歌

我知道在天朝你的生日已经过去了

昨天我回来太晚人也太累没有发

MUCH MUCH LOVE

*一千次的晚安*


歌词(自行翻译):

Even if I'm leaving you at the door

即使我从你的门口走开

Even when I know that you're never lonely

即使我知道你从不会孤独

Harder than imagined

这也难以想象

Harder when it's cold

如此冰冷


Even when I'm playing in the fire

即使我是飞蛾扑火

Even when I'm doing it for all my life

即使我会沉沦一生

Harder than imagined

这比我想象的更难

Harder when I let it go

如果要我放手


Tell me that love is enough

告诉我有爱就足够了

The seas will be parted for us

海水也会为我们而分开

Tell me that love is, oh

告诉我还有爱


In another lifetime

下一场轮回

I would never change my mind

我也不会改变我的心意

I would do it again

我还是会做这一切

Oh, a thousand times

一千遍也在所不惜


Just to let you in here

只要你在这里

Where you make me lose my mind

让我丧失理智

In another life

平行的生命里

I'd do it all again a thousand times

我还是会爱你一千遍


Never would I ever let my love escape you

我绝不会让我的爱离开你

Never keep you from the promises I gave you

绝不会抛弃我的诺言

Further than imagined

比想象中更深刻

Further than we've ever known

我们已经走了这么远


Tell me that love is enough

告诉我有爱就足够了

The seas will be parted for us

海水也会为我们而分开

Tell me that love is, oh

告诉我还有爱


In another lifetime

下一场轮回

I would never change my mind

我也不会改变我的心意

I would do it again

我还是会做这一切

Oh, a thousand times

一千遍也在所不惜


Just to let you in here

只要你在这里

Where you make me lose my mind

让我丧失理智

In another life

平行的生命里

I'd do it all again a thousand times

我还是会爱你一千遍


In another life

如果有下一生

I'd do it all again a thousand times

我还是会为你不惜一切


In another lifetime

下一场轮回

I would never change my mind

我也不会改变我的心意

I would do it again

我还是会做这一切

Oh, a thousand times

一千遍也在所不惜


Just to let you in here

只要你在这里

Where you make me lose my mind

让我丧失理智

In another life

平行的生命里

I'd do it all again a thousand times

我还是会爱你一千遍


+.

2016.9.1(0)

评论

热度(29)