乐LOFTE

On My Own - TroyBoi

sweetest:

最近电音比较多,这首也不例外,很毒性!一份孤独的美感,仿佛一场奇妙的音乐旅行。


歌词:

I'd rather be on on on...
我宁愿......
I'd rather be on my own
回归自我
I'd rather be on on on...
我宁愿......
I'd rather be on my own
回归自我

I'd rather be on my own
做我自己

Im breaking away
告别曾经
You're overthrown
对你的感情不复存在

I'd rather be on my own
回归自我
Im breaking away
告别昨日
You're overthrown
对你的感情荡然无存

I'd rather be on my own
做我自己
Im breaking away
告别昨日
You're overthrown
对你的感情不复存在

I'd rather be on my own
回归自我
Im breaking away
告别曾经
You're overthrown
对你的感情不复存在

Through the nights
那些夜晚
Through the days
和白天
I have to cry
好想哭
But you wouldn't
但你不会
drop my tears away
擦干我的泪
So now,so now..
所以现在

I'd rather be..ah-ah ah..
我宁愿......

I'd rather be on my own
做我自己
Im breaking away
告别昨日
You're overthrown
对你的感情不复存在

I'd rather be on my own
回归自我
Im breaking away
告别昨日
You're overthrown
对你的感情不复存在

I'd rather be on my own
做我自己
Im breaking away
告别昨日
You're overthrown
对你的感情不复存在

I'd rather be on my own
做我自己
Im breaking away
告别昨日
You're overthrown
对你的感情不复存在




评论

热度(85)

  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据