乐LOFTE

1996 - Ella Henderson

sweetest:

浑厚的女中音很迷人,听后心暖暖,感恩所有!


歌词:


Ten past three in the afternoon
那个三点十分的午后
In nineteen ninety-six an eight
属于1996年
pound baby arrived
八磅重的婴儿降生
That was me
那个便是我
I don't know why
不知为何
I was brought to life
我竟来到这个世间

But I swear that
但毫无疑问
I'm the luckiest girl
alive to be
这个女孩 无比幸运
Part of this family
成为这个家的一员
And now I miss the times
如今我回顾往事 无比想念
when you'd hold my hand
当你牵我手在你掌间
When I'm crossing the road
带我过马路
You'd never let me fall
你无时无刻不体贴我入微
until it was time for you
to let me go
直到我长大成人 独自高飞
And who knows
而有谁知晓
when you're old and grey
当你渐渐老去 白发苍苍
Who we're gonna grow up to be
我们将会去向何方
But every day
可是每个每天
I love you more
我都会爱你更多
You did it all for me
因为你已为我 付出一切
I knew my best friend
我与挚友相识
by the age of three
那时不过三岁而已
And she grew up watching
我们再长大一些以后
episodes of Lizzy McGuire with me
On TV
爱上了看成长的烦恼
Oh, we used to share our secrets
我们曾把秘密分享给对方
Didn't care about what we would say
我把你曾说的话丢到一旁
But when it got embarrassing,
可当我惹出麻烦
I'd let you in
又不得不要你帮忙
And now I want to go back to when
你还能想起吗?
We dressed up
and we put on a magic show
那个我们乔装打扮 表演魔术的晚上
And I bought you around
你为我忙得晕头转向
but you never frowned
却从没皱眉抱怨
Never wanted to go home
要我赶快散场
And who knows
而谁又知晓
when you're old and grey
当你日渐衰老 双鬓染霜
Who we're gonna grow up to be
我们将要取向何方
But every day I love you more
但每个每天 我都要爱你更多
You did it all for me
因为你已付出一切 都是为我
I won't let these moments fade away
我会永远铭记这些时光
It's cause of you
多亏有你
I'm who I am today
我才能成为今天的自己
Little miss from ninety-six
我不会忘记 96年以来的时光
And how I miss the times
如今我回顾往事 无比想念
when you'd hold my hand
当你牵我手在你掌间
When I'm crossing the road
带我过马路
You'd never let me fall until
你无时无刻不体贴我入微
It was time for you to let me go
直到我长大成人 独自高飞
And who knows
而有谁知晓
when you're old and grey
当你渐渐老去 白发苍苍
Who you're gonna grow up to be
我们将会去向何方
But every day I love you more
可是每个每天 我都会爱你更多
You did it all for me
因为你已为我付出一切
Every day I love you more
每个每天 我要爱你更多
You did it all for me
你付出一切 都是为我


评论

热度(73)