乐LOFTE

I've Learned to Smile - Hali Hicks

小豆之家:

Your shirt still in my closet
你的衬衫仍在我的衣橱里
Your picture still on my wall
你的照片仍在我的墙上
And I must say
我一定要说
It don't feel like I thought it would at all
这一点都不像我想象的那样
Cause usually in things kind of situation
因为在某种情况下
I find my face buried in the pillow of depression
我沉浸在痛苦中

Somehow always different name
不知为什么,总是不同
I've learned to smile
我已学会如何微笑
When the rain falls from the sky
当雨从天空落下
I've learned to climb
我已学会如何攀爬
When the mountain seems too high
当山看起来如此高
But most of all what makes all
所有的所有
The hard time's worthwhile
这些艰难的日子是值得的
I've learned to smile
我已学会如何微笑
The sun might not see like I think of you
太阳可能不会看见,我这么想你
And the rivers might flow too fast
这条河流得太快
For a jungle made of woods
经过郁郁葱葱的丛林
A splat top might not ready soon
有些东西可能还没准备好
But it sells for me
但都是为了我
Tomorrow might not come
明天可能不会到来
So I'll make today good memory
那就把今天变成美好的回忆
Every cloud that's dark and grey
每一片乌云
I'll hang of both of my hand
我会垂下双手
But I've learned to smile
但我已学会如何微笑
When the rain falls from the sky
当雨从天空落下
I've learned to climb
我已学会如何攀爬
When the mountain seems too high
当山看起来是那么高
But most of all what makes all
所有的所有
The hard time's worthwhile
这些艰难的日子是值得的
I've learned to smile
我已学会如何微笑
I've learned to smile
我已学会如何微笑
When the rain falls from the sky
当雨从天空落下
I've learned to climb
我已学会如何攀爬
When the mountain seems too high
当山看起来如此高
But most of all what makes all
所有的所有
The hard time's worthwhile
这些艰难的日子是值得的
I've learned to smile
我已学会如何微笑
I've learned to smile
我已学会如何微笑

小豆之家敬上!

评论

热度(10)