乐LOFTE

Please Don't Go - Cheat Codes、Dresses

小豆之家:

Please don't go (x3)
请别走
It's Sunday night
在周日晚上
A starry summer sky
星光闪烁的夏日夜空下
I hope that you ask me to stay the night
我暗自希望你能提出留宿一晚
The sun will never rise
那太阳就再也升不起来啦
I think that you want me
我想你是想要我的

I'm trying to find the words to say:
我绞尽脑汁地想 该怎么说:
Please don't go
请别走
I want you, I don't wanna sleep alone
我想要你,我不要自己睡嘛
We won't know what could've been if you walk out the door
你要是走了,怎么知道我俩有没有戏呀
Please don't go o-oho, o-oh-oho~
请别走 哦哦 ~
Please don't go o-oho, o-oh-oho~
请别走 哦哦 ~
...

Let's go inside
我们进屋吧
I'm starting to get tired
我有些累了
I'm shy and too afraid to say it, to stay the night
我太害羞,也不敢提议留宿一晚
The sun will never rise
那太阳就再也升不起来啦
I'll try, I'll try
我会试试, 会试试哒
I'm trying to find the words to say:
我绞尽脑汁地想 该怎么说:
Please don't go
别走嘛
I want you, I don't wanna sleep alone
我想要你,我不要自己睡嘛
We won't know what could've been if you walk out the door
你要是走了,怎么知道我俩有没有戏呀
Please don't go o-oho, o-oh-oho~
请别走 哦哦 ~
Please don't go o-oho, o-oh-oho~
请别走 哦哦 ~
...

Please don't go (x3)
请别走
...

Please don't go (x3)
请别走

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(7)