乐LOFTE

Tomorrow Ends Today - Sanna Nielsen

小豆之家:

Frosty
你冷若冰霜
My blood is running silent
我身体中的血液无声流失
Cold heart
我心如死灰
Dreams are staying in long drains
梦停留在冗长的下水道里
I have drifted away of course, in the sea of love
我已迷失在爱的海洋中
I don't need you any more
我不再需要你

When your push comes to shelve
当你把我们的感情弃如敝屣
We are fading like the stars are down
我们正在逝去 像星辰落下一样
We are where we're going on and on
只有我们自己知道未来在何方
Tomorrow ends, tomorrow ends, today
明日一切结束,明日一切已成定局,今日是最后的放纵
All this time is coming to an end
这一切都快结束了
All this time ain't making me believe pretend
这一切都让我假装相信
Tomorrow ends, tomorrow ends, today
明日一切结束,明日一切将成定局,今日是最后的放纵
Hunger
我内心渴望
You are in for the sire
你却迷失在肉体欲望中
Balun
我失去平衡
A slowly cooling fire
你内心的火热却缓慢冷却
For what's in heart; it's missing you
我心里在想什么 它在想你
I'm full with you
你占据我全部
I've been swimming against the stream
我一直在激流中奋力抵抗
Who is cating whom
谁又在肆意撩拨谁
We are fading like the stars are down
我们正在逝去 像星辰落下一样
We are where we're going on and on
只有我们自己知道未来在何方
Tomorrow ends, tomorrow ends, today
明日一切结束,明日一切将成定局,今日是最后的放纵
All this time is coming to an end
这一切都快结束了
All this time ain't making me believe pretend
这一切都让我假装相信
Tomorrow ends, tomorrow ends, today
明日一切结束,明日一切将成定局,今日是最后的放纵
Dreadful, lonely lonely
孤身一人时的恐惧
Peaceful, lonely lonely
孑然一身时的从容
Breath the winds of change
这转折如风一般给予我生命
We are fading like the stars are down
我们正在逝去 像星辰落下一样
We are where we're going on and on
只有我们知道未来在何方
Tomorrow ends, tomorrow ends, today
明日一切结束,明日一切将成定局,今日是最后的放纵
All this time is coming to an end
这一切都快结束了
All this time ain't making me believe pretend
这一切都让我假装相信
Tomorrow ends, tomorrow ends, today
明日一切结束,明日一切将成定局,今日是最后的放纵
today
今日是最后的放纵

小豆之家敬上!

评论

热度(24)