乐LOFTE

Runaway - Cheat Codes、Teasley

小豆之家:

Let's runaway
让我们销声匿迹
Running on an empty tank
匿迹在水池当中
But we'll fill it up anyway
但是我们无论如何都会应付下去
You can drive to getaway
你可以飞速奔驰
Let's get away
让我们离开吧
Don't care where we go
你不要再在乎我们要去哪里

We won't let anybody know
我们是不会让任何人知道的
Now we're getting close
而现在我们俩的亲密接触
You got me falling like dominoes
瞬间让我反复陨落
Ah, I want to get in your head
我想要追随你的领导
Baby, it's just our secret
宝贝 这就是我们俩的秘密
I know just how you like it
我懂得你是多么的喜欢这个计划
Feels like magic (like magic)
因为实在太神奇了
Let's runaway
就让我们销声匿迹

Ooh-wee-ooh
喔 喔 喔
Ooh-wee-ooh
喔 喔 喔
Let's runaway
就让我们销声匿迹
All we have is time to waste
我不想要再浪费我们之间的时间
A paradise in the Palisades
诱惑即在眼前
It's our chance to get away
该到我们离开的机会了
Let's get away
让我们离开吧
Ah, I want to get in your head
我想要追随你的领导
Baby, it's just our secret
宝贝 这就是我们俩的秘密
I know just how you like it
我懂得你是多么的喜欢这个计划
Feels like magic (like magic)
因为实在太神奇了
Let's runaway
就让我们销声匿迹
Let's runaway
就让我们销声匿迹

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(7)