乐LOFTE

Hit It - Teasley

小豆之家:

Who are you?
你是谁?
I've seen you before
我以前见过你
I'm feeling so good
这样慢慢靠近
And moving so slow
的感觉真好
Can I get a taste?
能让我尝一尝吗?
Can I get some more?
可以让我得到更多吗?

I'm feeling it now
现在我感觉到了
I'm laying you down
快给我躺下
Baby, I'm all yours
宝贝, 我是你的

I think I'm gonna hit it
我想你会喜欢
You love it when I hit it
当我拍打它的时候
It's only the beginning
这仅仅是个开始
Pass it my way
通过我的方式
Can't feel my face
让你感受到快乐
When I hit it
当我拍打它的时候

Come on let's move
行动起来
I've done this before
像之前那样做
I'm feeling so good
这样慢慢靠近
And moving so slow
的感觉真好
Can I get a taste?
能让我尝一尝吗?
Can I get some more?
可以让我得到更多吗?
I'm feeling it now
现在我感觉到了
I'm taking you down
我要带你走
Baby, I'm all yours
宝贝, 我是你的

I think I'm gonna hit it
我想你会喜欢
You love it when I hit it
当我拍打它的时候
It's only the beginning
这仅仅是个开始
Pass it my way
通过我的方式
Can't feel my face
让你飘飘欲仙
When I hit It
当我拍打它的时候
Whoa, whoa, come on let's move
哇哦, 哇哦 行动起来
Whoa, come on let's move
哇哦, 快行动起来

I think I'm gonna hit it
我想你会喜欢
You love it when I hit it
当我拍打它的时候
It's only the beginning
这仅仅是个开始
Pass it my way
通过我的方式
Can't feel my face
让你感受到快乐
When I hit It
当我拍打它的时候

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(8)