乐LOFTE

Moments - MitiS、Adara

小豆之家:

We're tangled up in parallel lines
我们如同互相羁绊的平行线
Heading down the road at different times
在不同的时刻沿着相同的方向前行
It's getting harder to collide
我们渐行渐远 再难相遇
When I'm ohhh, stuck on the other side
当我被困在与你无缘的另一面时

These little moments
所有细碎微小的回忆

They keep me going
推搡迷惘的我前行
We lie in the silence
我们无言躺在这片静谧
You keep my heart open
我的心为你而敞开
These little moments
所有细碎微小的回忆
They keep me going
推搡迷惘的我前行
We lie in the silence
我们无言躺在这片静谧
You keep my heart open
我的心为你而敞开

I know I can get so emotional
我知道 我会被情绪淹没
I'm grateful that you are someone to hold
你能陪伴坚守在我身边 感激不尽
Through all of these nights when I lie awake
在那些漫长无眠的夜晚
Don't know how much more I can take
不知这份感受我还能承受多久
All that I know is when you're next to me
但我只知道 你就在我的身边
I can finally breathe
我终于得以呼吸

I can finally-
我终于得以

These little moments
所有细碎微小的回忆
They keep me going
推搡迷惘的我前行
We lie in the silence
我们无言躺在这片静谧
You keep my heart open
我的心为你而敞开

I know I can get so emotional
我知道 我会被情绪淹没
I'm grateful that you are someone to hold
你能陪伴坚守在我身边 感激不尽
Through all of these nights when I lie awake
在那些漫长无眠的夜晚
Don't know how much more I can take
不知这份感受我还能承受多久
All that I know is when you're next to me
但我只知道 你就在我的身边
I can finally breathe
我终于得以呼吸

I can finally-
我终于得以

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(9)