乐LOFTE

shelter - hakaisu、Alys

小豆之家:

I could never find the right way to tell you
我永远找不到适当的方式来告诉你
Have you noticed I've been gone
你察觉到我已经走了吗?
Cause I left behind the home that you made me
因为我离开了你一手创建的家
But I will carry it along
但我会带上它

It's a long way forward
这条路很长

Trust in me
相信我
I'll give them shelter like you've done for me
我会给他们庇护,就像你为我做的那样
And I know, I'm not alone
我知道,我并不孤单
You'll be watching over us
你会照看我们的
Until you're gone
直到你离去

小豆之家敬上!

评论

热度(5)