乐LOFTE

Miss Calculation - Elina Born

小豆之家:

Miss Calculation
心机小姐
Elina Born
Elina Born



So I step into spotlight
所以我走进闪光灯下

I ain′t gonna shine for one night
我不只是闪耀一晚
Don′t wanna see a red light
我不想被红灯阻拦
As I go along
在任何一条路上

I used to get a fever
我也曾经痴狂
But now I′m so much stronger
但我现在更加坚强
Still all my mixed emotions
虽然复杂的情绪
Get blown out of proportions
还是让我太过在乎

I do not even hurry
我并不着急
Althought i sometimes worry
尽管我有时担心
My bad miscalculation
我糟糕的失算
Could spoil this operation
可能会毁掉这个计划

Why don't you let me combine
为什么你不让我
Your icy stare with sunshine
往你的冷酷目光里注入阳光
Eventually you′ll be mine
最终你会是我的
So don′t be shy
所以不要害羞

Am I miss Calculation
我是心机小姐
Or Miss Miscalculation
还是失算小姐
That you will never know
你永远不会懂
Keep moving with the flow
随波逐流

My only destination
我唯一的终点
Is each and every station
却是每一次的停留
So let me pave the way
所以让我来指引你
It′s gonna be ok
别担心

Come on and be my lover
来做我的爱人吧
All winter spring and summer
每一个冬天,春天和夏天
We′ll keep it undercover
我们一起保密
All the way
永远的一起

Don′t be undecided
不要再犹豫了
There′s no need to hide it
不需要隐藏什么
Once you′ve gone and tried it
一旦你迈出这一步
There′s no way back
再没有退路可走

So do not feel ashamed
没什么可羞耻的
It′s only just a game
这只是一个游戏
That you and I can play
你和我
Anyday
随时可以参与

No in it for the money
不是为了金钱
So would you be my bunny
所以你能做我的小兔子吗
So many pots of honey
那么多罐蜜糖
Make us feel alright
让我感到美妙

Am I miss Calculation
我是心机小姐
Or Miss Miscalculation
还是失算小姐
That you will never know
你永远不会懂
Keep moving with the flow
随波逐流

My only destination
我唯一的终点
Is each and every station
却是每一次的停留
So let me pave the way
所以让我来指引你
It′s gonna be ok
别担心

Am I miss Calculation
我是心机小姐
Or Miss Miscalculation
还是失算小姐
That you will never know
你永远不会懂
Keep moving with the flow
随波逐流

My only destination
我唯一的终点
Is each and every station
却是每一次的停留
So let me pave the way
所以让我来指引你
It′s gonna be ok
别担心

Am I miss Calculation
我是心机小姐
Or Miss Miscalculation
还是失算小姐
That you will never know
你永远不会懂
Keep moving with the flow
随波逐流

My only destination
我唯一的终点
Is each and every station
却是每一次的停留
So let me pave the way
所以让我来指引你
It′s gonna be ok
别担心

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(7)