乐LOFTE

No More Lies To Reach You - Maximilian Hecker

小豆之家:

作曲 : Maximilian Hecker
作词 : Maximilian Hecker
maximilian hecker - no more lies to reach you
麦克米兰.海克—不再会有谎言靠近你

no more lies to reach you
不再会有谎言靠近你
no more lies around
不再会有谎言围绕

i tried hard to see you
我竭尽全力去看你
i tried hard to sound
我努力去聆听

and no more lies around
不再会有谎言围绕
no more lies to sound
不会再听到谎言
i tried hard to see you
我竭尽全力去看你
and i tried hard to sound
我努力去聆听

no more vows to reach you
不再会有誓言靠近你
no more vows around
不会再有誓言围绕
i tried hard to fool you
我努力去捉弄你
and hard to lose the ground
努力去让步
and no more vows around
不再会有誓言围绕
no more vows to sound
不会再听到誓言
i tried hard to fool you
我努力去捉弄你
and hard to lose the ground
努力去让步

no more lies to reach you
不再会有谎言靠近你
no more lies in my head
我的脑中不再会有谎言
will you be mine?
你会是我的吗?

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(10)