乐LOFTE

welt - onlyevva、Drip-133、Drip-133

小豆之家:

With the ground uncovered, with the leaves all gone
大地赤裸,树叶飘零
I can see your face and I know I was wrong
我能看见你的脸,并且我知道自己错了
When I left you there, I didn't know who I'd been
当我离开你,我开始不知道自己是谁
So I waited for the rain to wash off all my sins
因此我等待落下的雨洗刷我的罪恶
Running through the forest when the leaves would fall
当树叶落下,我穿过森林
Back then I didn't have you and I thought I had it all
回到那个我还未拥有你却以为拥有一切的时候

Back then you wouldn't touch me unless I was in pain
回到那个当我痛苦你愿触碰我的时候
Now you're gone forever and the memories replay
可如今你已走远,回忆不断闪现
All the bricks in the tunnel won't stop calling me back
隧道里的每一个砖块都在不停歇地让我回头
Just like every single letter always fades to black
就像一个个字母最终褪色变暗
Cut my own skin breaking all the clocks for you
为了你,割破我的皮肤,打碎那些钟表
Can't turn back time but I can see what I could do
那也无法让时间倒流,但我知道这是我仅能做的事
How could you leave me here like that?
你怎能就这样离开我
How could go away like that?
你怎忍心就这样走远
How could you go and you're gone forever?
你怎能永远地离去
Now you're just a memory that I can't sever
现在你只是我无法割舍的回忆
How could you leave me here like?
你怎能就这样离开我
With the ground uncovered, with the leaves all gone
大地赤裸,树叶飘零
I can see your face and I know I was wrong
我能看见你的脸,并且我知道自己错了
When I left you there, I didn't know who I'd been
当我离开你,我开始不知道自己是谁
So I waited for the rain to wash off all my sins
因此我等待落下的雨洗刷我的罪恶
Looking at the sky waiting for rain to fall
望着天空,等待雨的降临
When I'm under the trees, oh I feel so small
当我站在树下,我感觉是那样地渺小
When I left you to die, I didn't think it through
即使我离开你选择死亡,我也过不了这道坎
Please understand I would do anything for you
请记住,我愿为你做任何事

小豆之家敬上!

评论

热度(6)