乐LOFTE

Give Myself to You - Leigh Nash

小豆之家:

Leigh Nash(生于1976年6月27日)是美国歌手兼作曲家,她是格莱美提名Sixpence None The Richer乐团的女主唱 Leigh Nash,多数人都不知道这支乐队,但多数人都知道那首甜过布丁的"KISS ME"。女主唱Leigh Nash清新可人,一如既往的带来蓝天白云好心情。

Let your blood and mercy poured
让你的热血与怜悯倾倒
Let your blood and body broken
让你的血液与身体破碎
Be to me oh Lord
是我哦主
Be to me oh Lord
是我哦主
I live because you died
我活着是因为你死了
Precious Lord you came to save me
我珍贵的主你来拯救了我

Oh you gave me life
您赐予我生命
Oh you gave me life
您赐予我生命
Now I give myself
现在,我奉献出自己
I give myself to
我将自己奉献给…
You are everything I need
你是我所需要的一切
You're the air I breathe
你是我呼吸的空气
The melody I sing
我吟唱的旋律
You are all I want to see
你是我想看见的一切
You're my holy King
你是我的神圣之王
You're everything to me
你是我的一切
Have my gift oh blessed one
将我的礼物送给被祝福的人
All repentance I can offer
我可以给予的全部忏悔
Love is surely won
爱是肯定的
Love is surely won
爱是肯定的
By the thorns that crowed your brow
在你颦眉的荆棘旁
I can claim your love unfailing
我可以说你给的爱始终如一
I'm in freedom now
我现在自由了
I'm in freedom now
我现在自由了
And I give myself
我将自己奉献
I give myself to
我将自己奉献出去
You are everything I need
你是我需要的一切
You're the air I breathe
你是我呼吸的空气
The melody I sing
你是我吟唱的旋律
You are all I want to see
你是我想看见的一切
You're my holy King
你是我的神圣之王
You're everything to me
你是我的一切
You are everything I need
你是我需要的一切
You're the air I breathe
你是我呼吸的空气
The melody I sing
你是我吟唱的旋律
You are all I want to see
你是我想看见的一切
You're my holy King
你是我的神圣之王
You're everything to me
你是我的一切
Humbly I will worship You
我谦卑的崇拜你
The author of all life
所有生命的作者
And I give myself
我将自己奉献
I give myself to
我将自己奉献出去
You are everything I need
你是我需要的一切
You're the air I breathe
你是我呼吸的空气
The melody I sing
你是我吟唱的旋律
You are all I want to see
你是我想看见的一切
You're my holy King
你是我的神圣之王
You're everything to me
你是我的一切
You are everything I need
你是我需要的一切
You're the air I breathe
你是我呼吸的空气
The melody I sing
你是我吟唱的旋律
You are all I want to see
你是我想看见的一切
You're my holy King
你是我的神圣之王
You're everything to me
你是我的一切
You're everything to me
你是我的一切
You're everything to me
你是我的一切

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(5)