乐LOFTE

Perfect Crush (feat. Kerli) - tyDi、Kerli

小豆之家:

No recovery time
没有喘息的时间
Wounded heart
负伤的心
You will never be mine
你永远不会成为我的所有
The way I want
我所想要的
The way I want
我所祈盼的
No emergency
没有惊讶

Or sleepless nights
亦或无眠

I'll set you free
我会给予你所渴求的自由
While we're alright
就如同我们回到当初
While we're alright
如同我们回到当初
What's never there
从来没有什么
Could never be
会永恒
Over
不逝

I am gonna keep my heart
我要保持我的心
Cause I can't take no more goodbyes
不能再次说出道别
I'm ending it before it starts
不能让开始变为结束
So you will never make me cry
所以你永远不会让我哭泣

And you'll remain
所以你会将一切照旧
Perfect Crush
完美的破碎
Perfect Crush
完美的破碎
Perfect Crush
完美的破碎
And you'll remain
你会将一切照旧
Perfect Crush
完美的破碎
Perfect Crush
完美的破碎
Perfect Crush
完美的破碎
Perfect Crush
完美的破碎

No working it out
请勿转瞬即忘却
Or holding on
亦或恋恋而不忘
No swallowing tears
更勿哽咽在怀
After you're gone
在你离去以后
After you're gone
在你离开我以后
No growing old
时光不老
Or getting bored
你我不倦

We never get so high
我们从未有如此的高度
That we could fall
足以让我们感到坠落
That we could fall
让我们感到下坠
What's never there
从来没有什么
Could never be
会永恒
Over
不逝

I am gonna keep my heart
我要保持我的心
Cause I can't take no more goodbyes
不能再次说出道别
I'm ending it before it starts
不能让开始变为结束
So you will never make me cry
所以你永远不会让我哭泣

And you'll remain
所以你会将一切照旧
Perfect Crush
完美的破碎
Perfect Crush
完美的破碎
Perfect Crush
完美的破碎
And you'll remain
你会将一切照旧
Perfect Crush
完美的破碎
Perfect Crush
完美的破碎
Perfect Crush
完美的破碎
Perfect Crush
完美的破碎

Perfect Crush
完美的破碎

[I am gonna keep my heart
我要保持我的心
I'm ending it before it starts
不能让开始变为结束
I am gonna keep my heart
我要保持我的心
Cause I can't take no more goodbyes
不能再次说出道别
I'm ending it before it starts
不能让开始变为结束
So you will never make me cry
所以你永远不会让我哭泣

And you'll remain
所以你会将一切照旧
Perfect Crush
完美的破碎
Perfect Crush
完美的破碎
Perfect Crush
完美的破碎
And you'll remain
你会将一切照旧
Perfect Crush
完美的破碎
Perfect Crush
完美的破碎
Perfect Crush
完美的破碎
Perfect Crush
完美的破碎

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(9)