乐LOFTE

Oh, Why - Balam Acab

小豆之家:

I miss you where are you hiding
我想念你,你躲在哪里
miss you your soul's not lighting up now
想念你,你让我的灵魂没有了光明
I miss you and the hope once shining through you did someone hurt you
我想念你,希望曾经闪亮通过你的人伤害了你
you give in to bribery
你给的甜蜜
did fear wrap around you
有你在,我不会感到任何恐惧
did power strong arm
如果抱紧我

I would forgive you
我就会原谅你

I miss you where are you hiding
我想念你,你躲在哪里
miss you your soul's not lighting up now
想念你,你让我的灵魂没有了光明
I miss you and the hope once shining through you did someone hurt you
我想念你,希望曾经闪亮通过你的人伤害了你
you give in to bribery
你给的甜蜜
did fear wrap around you
有你在,我不会感到任何恐惧
did power strong arm
如果抱紧我
I would forgive you
我就会原谅你

If you would be the change again
如果你将再次改变
then I could support you
然后我可以支持你
If freedom rang aloud again
如果自由又响了起来
you're missing
你离去
I'm afraid to fly where nothing's sacred
我害怕飞到那里的神圣不可侵犯的地方
afraid to trust this house of bankers
害怕相信这家银行
made a lie of justice
正义的谎言
is she blind.
她是盲人

If you would be the change again
如果你将再次改变
then I could support you
然后我可以支持你
If freedom rang aloud again
如果自由又响了起来
you're missing
你离去
If you would be the change again
如果你将再次改变
then I could support you
然后我可以支持你
If freedom rang aloud again
如果自由又响了起来
you're missing
你离去

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(12)