乐LOFTE

It's Obvious - Emma Stevens

小豆之家:

It's Obvious - Emma Stevens

It's obvious that we have a row
很明显我们之间发生了不快
Before we even leave the house
就在我们离开家的之前
It's obvious that something's going down
很明显有些事情正在变地糟糕

It's obvious so just confess
这么明显,那么就坦白好了
You hate my vintage dress
你讨厌我的复古套裙
Well, guess what, I couldn't care less
那好,你没想到,我根本不会在乎
You moan about the way I drive
你会抱怨我开车的方式
Praise the Lord we're still alive
说什么感谢上帝才让我们能活着下车
So glad I stuck to water all damn night
我在那水里困了一夜,你却在幸灾乐祸
Could it be misogyny?
难道这是厌女症吗?
Is it possible it's you not me?
就没有可能是你的问题而不是我?

And it's obvious
很明显
That I got nothing to lose
我已经没有什么可失去的了
And it's obvious
很明显
I'm sick and tired of listening to you
我已经厌倦了什么都听你的

So you go back to lonely
那你就做回自己的单身吧

While I find someone new
而我也会再找个新的
Cos it's obvious
因为很明显

It's obvious we're through
很明显我们已经没戏了

Why don't you turn the football down?
为什么你不去关了那足球比赛?
My ukulele's drowned
它完全盖住了我乌克丽丽的琴声
It's obvious that you just hate the sound
很明显你就是不喜欢那琴声

It's obvious that something's wrong
很明显有些事已经不对了
You used to like my songs
从前你会喜欢我的歌曲
When did everything we have go wrong?
从什么时候起我们的一切都变了
Could it be misogyny?
难道这算是厌女症吗?
Is it possible it's you not me?
就没有可能是你的问题而不是我?

And it's obvious
很明显
That I got nothing to lose
我已经没有什么可失去的了
And it's obvious
很明显
I'm sick and tired of listening to you
我已经厌倦了什么都听你的

So you go back to lonely
那你就做回自己的单身吧

While I find someone new
而我也会再找个新的

Cos it's obvious
因为很明显

Could it be misogyny?
难道这算是厌女症吗?
Is it possible it's you not me?
就没有可能是你的问题而不是我?

And it's obvious
很明显
That I got nothing to lose
我已经没有什么可失去的了
And it's obvious
很明显
I'm sick and tired of listening to you
我已经厌倦了什么都听你的

So you go back to lonely
那你就做回自己的单身吧

While I find someone new
而我也会再找个新的

Cos it's obvious
因为很明显
It's obvious we're through
很明显我们已经没戏了

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

打赏传送门:感谢支持!

小豆之家敬上!

评论

热度(4)