乐LOFTE

Moment Like You - Lia Marie Johnson

小豆之家:

Tell me how
告诉我
Tell me how we both got here
怎样才可以走到一起
We can't stop now
我已经无法停止
Love is in the atmosphere
爱意已酝酿许久
And I don't wanna lose you
但是我不想失去你
It feels like I've waited forever
像是无尽的等待

Don't know what I'm doing
早已不知所措
But it's alright
但是没关系
Yeah it's alright
这没什么
So please don't leave me here tonight
所以请别放任我独自一人
Lonely on the dance floor
在夜色中孑然独舞
Cause I've been waiting my whole life
因为我穷尽一生等待
For a moment like you
那个与你千载一瞬的期遇
So please don't leave me here tonight
所以请别放任我独自一人
Lonely on the dance floor
在夜色中孑然独舞
Cause I've been waiting my whole life
因为我穷尽一生等待
For a moment like you
那个与你千载一瞬的期遇
Take you off
不要再想起你
I can't seem to take you off my mind
但是你似乎已将我魂牵梦萦
Your broken heart
不知是谁让你悲伤心痛
Let me fix your broken heart tonight
换我来治愈你伤痕累累的心
So if love's what you needed
所以 如果爱为你所需
Then love's what you're getting baby
我就在这里
I can't believe it
这一切让我难以置信
That I'm here with you
我终究站在你的身旁
Yeah I'm here with you
同你一道
So please don't leave me here tonight
所以请别放任我独自一人
Lonely on the dance floor
在夜色中孑然独舞
Cause I've been waiting my whole life
因为我曾穷尽一生等待
For a moment like you
那个与你千载一瞬的期遇
So please don't leave me here tonight
所以请别放任我独自一人
Lonely on the dance floor
在夜色中孑然独舞
Cause I've been waiting my whole life
因为我曾穷尽一生等待
For a moment like you
那个与你千载一瞬的期遇
So please don't leave me here tonight
所以请别放任我独自一人
Lonely on the dance floor
在夜色中孑然独舞
Cause I've been waiting my whole life
因为我曾穷尽一生等待
For a moment like you
那个与你千载一瞬的期遇
I've been waiting baby
我还在等待
I've been waiting on you
等待你的回眸
I've been waiting baby
我还在等待
I've been waiting on you
等待你的回眸
I've been waiting baby
我还在等待
I've been waiting on you
等待你的回眸
I've been waiting baby
我还在等待
I've been waiting on you-u-u-u-uuh
等待你的回眸
You-u-u-u-uuh
等待你的回眸
I've been waiting baby
我还在等待
I've been waiting on you
等待你的回眸
I've been waiting baby
我还在等待
I've been waiting on you
等待你的回眸
So please don't leave me here tonight
所以请别放任我独自一人
Lonely on the dance floor
在夜色中孑然独舞
Cause I've been waiting my whole life
因为我曾穷尽一生等待
For a moment like you
那个与你千载一瞬的期遇
So please don't leave me here tonight
所以请别放任我独自一人
Lonely on the dance floor
在夜色中孑然独舞
Cause I've been waiting my whole life
因为我曾穷尽一生等待
For a moment like you
那个与你千载一瞬的期遇

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

打赏传送门:感谢支持!

小豆之家敬上!

评论

热度(7)