乐LOFTE

Six Blade Knife - Dire Straits

小豆之家:

作曲 : Mark Knopfler
作词 : Knopfler
Your six blade knife, do anything for you
你的六刃刀可以为你做任何事情
Anything you want it to
任何你想做的事
One blade, breaking my heart
一刃伤透我的心
One blade, tear me apart
一刃将我撕成碎片

Your six blade knife, do anything for you
你的六刃刀可以为你做任何事情
You can take away my mind
你完全可以牵着我的鼻子走
Like you take away the top of a tin
就像拉掉易拉罐拉环那么简单
When you come up from behind
当你从后面迎头赶上
And lay it down cold on my skin
用冰冷的六刃刀抵着我的皮肤
Took a stone from my soul
从我的灵魂中剜出一块石头
When I was lame
当我下身瘫痪
Just so you could make me tame
这样你就能让我服服帖帖
Yes, you take away my mind
是的 这样你就能牵着我的鼻子走
Like you take away the top of a tin
就像拉掉易拉罐拉环那么简单
I'd like to be free of it, baby
我想摆脱这种生活 宝贝
I don't want it no more
我一点也不愿如此苟活
I'd like to be free of it now
我现在就想彻底摆脱
I don't want it no more
我一点也不愿如此苟活
Everybody got a knife
每个人都有一把刀
It can be just what they want it to be
按照各自的意愿行事
A needle, a wife
可以换来一根注射针头 或赢得一位妻子
Something that you just can't see
也能获得你无法看见的东西
Six blade knife, you're strong
拥有六刃刀的你非常强大
Yes and it'll do me wrong
是的 它总是虐待我
Your six blade knife, do anything for you
你的六刃刀可以为你做任何事情
Do anything, anything, anything
做任何事 任何事 任何事

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

打赏传送门:感谢支持!

小豆之家敬上!


评论

热度(9)