乐LOFTE

Cool - LYAR

小豆之家:

Days keep drifting away
往日渐行渐远
Washed up in waves
如同层层浪花
Of yesterday
消失在天际
Days keep drifting away
往日渐行渐远
Washed up in waves
如同层层浪花
Of yesterday
消失在天际

Sunsets on the avenue
落日大道
I feel cool when I hang with you
与你并肩我觉得超酷
Sunsets on the avenue
落日大道
I feel cool when I hang with you
与你并肩我觉得超酷
Hang with you
与你并排而行
I feel cool when I hang with you
与你并肩我觉得超酷
I feel cool when I hang with you
与你并肩我觉得超酷
I feel cool
我觉得超酷
I feel cool when I hang with you
与你并肩我觉得超酷

Sunsets on the avenue
落日大道
I feel cool when I hang with you
与你并肩我觉得超酷
Sunsets on the avenue
落日大道
I feel cool when I hang with you
与你并肩我觉得超酷
I feel cool
我觉得超酷
I feel cool
我觉得超酷
I feel cool
我觉得超酷
I feel cool
我觉得超酷
I feel cool when I hang with you
与你并肩我觉得超酷
I feel cool when I hang with you
与你并肩我觉得超酷
I feel cool when I hang with you
与你并肩我觉得超酷
I feel cool
我觉得超酷
I feel cool when I hang with you
与你并肩我觉得超酷
I feel cool
我觉得超酷
I feel cool when I hang with you
与你并肩我觉得超酷

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

打赏传送门:感谢支持!

小豆之家敬上!

评论

热度(16)