乐LOFTE

Laser Gun - M83、MAI LAN

小豆之家:

Small town, too hot
平凡小镇,太过炎热
I'm going for a trip
我将要开始一场旅行
A place where dreams are made like comic strips
一个可以使梦变的像连环画一样
I see colours and planes, laser guns and champagne
我看见色彩斑斓和飞机群,激光枪和香槟酒
I feel strong and smart, ready for a new start
我感到强壮和聪颖,准备好一场新开始
It got me too...
这让我太...

And I know it's surprising
我知道这很令人惊奇
What brain can do
大脑所能做的
I can hardly believe it
我实在是难以相信
What it makes me do
它驱使我所做的
And I know it's surprising
我知道这很令人惊奇
What brain can do
大脑所能做的
I can hardly believe it
我实在是难以相信
So let's go and get it
所以让我们去得到它吧
Everything we've been dreaming
我们一直幻想着的一切
So let's go and get it
所以让我们去得到它吧
All the things we've been missing
我们所错过的一切事物
Now my blood is gone
现在我的热血已离去
And my face is drawn
我的脸变得憔悴不堪
Seven legs on top
七条腿在上
And my heart just popped
我的心脏猛然爆开
People love me though
但是人们爱着我
I'm their new Rambo
我是他们的新兰博(第一滴血)
This is my kingdom
这里是我的王国
A different kind of home
一个不同类型的家
You got me too...
你让我太...
And I know it's surprising
我知道这很令人惊奇
What brain can do
大脑所能做的
I can hardly believe it
我实在是难以相信
What it makes me do
它驱使我所做的
And I know it's surprising
我知道这很令人惊奇
What brain can do
大脑所能做的
I can hardly believe it
我实在是难以相信
So let's go and get it
所以让我们去得到它吧
Everything we've been dreaming
我们一直幻想着的一切
So let's go and get it
所以让我们去得到它吧
All the things we've been missing
我们所错过的一切事物
Got it all PAM!
全部得到,啪!
Got everything x3
拥有一切x3
Got it all PAM!
全部得到,啪!
Got all I need x3
获我所需x3
Got it all PAM!
全部得到,啪!
Got everything x3
拥有一切x3
Got it all PAM!
全部得到,啪!
Got all I need x3
获我所需x3
All you can do is keep dreaming
你所能做的一切是继续做梦
It's up to you, the meaning
全然取决于你,这含义
All you can do is keep dreaming
你所能做的一切是继续做梦
It's up to you, the meaning
全然取决于你,这含义
Got it all PAM!
全部得到,啪!
Got everything x3
拥有一切x3
Got it all PAM!
全部得到,啪!
Got all I need x3
获我所需x3
Got it all PAM!
全部得到,啪!
Got everything x3
拥有一切x3
Got it all PAM!
全部得到,啪!
Got all I need x3
获我所需x3
Got it all PAM!
全部得到,啪!
Got everything x3
拥有一切x3
Got it all PAM!
全部得到,啪!
Got all I need x3
获我所需x3
Take me on a rollercoaster
带我去坐一辆过山车
Up and down and up and down
扶摇直上,骤然猛降
Ride, ride on a rollercoaster
坐,坐在一辆过山车上
I'm going up, I'm going down
我在扶摇直上,我在骤然猛降
Take me on a rollercoaster
带我去坐一辆过山车
Up and down and up and down
扶摇直上,骤然猛降
Ride, ride on a rollercoaster
坐,坐在一辆过山车上
I'm going up, I'm going down
我在扶摇直上,我在骤然猛降
Got it all PAM!
全部得到,啪!

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

打赏传送门:感谢支持!

小豆之家敬上!

评论

热度(16)