乐LOFTE

Wisdom - The Guggenheim Grotto

小豆之家:

The road is long
长路漫漫
You're gonna get thrown about
你已忘却路途的终点
Stick to the rhythm
就紧随这个步调
Breathe it in and breath it out
深作呼吸 长吁一口气
Do what you do, there isn't any secret
做你想要做的事吧 没什么可隐瞒的
Chop wood, draw water, roll cigarettes
砍柴 打水 卷根烟

Find a lover, put a flower in her hair
寻找一个恋人 把花儿别在她发间
Climb a mountain, see the mountain disappear
攀上山峰 一览众山小
Be the first to go back to the ghost town
成为第一个到达那片空荡冷清之地的人
Break bread with the man that's gonna bring you down
与一个伙计一同进餐 让你心情不爽
Deep, deep down
让你心情特别特别的不爽
I listen and I hear what's said
我听见一个声音传来
I follow it from a to zed
我听完了它说的话
But wisdom hasn't found me yet
然而我却并没有聪明一点
You're feeling scared, Jesus is your bodyguard
你内心忐忑不安 祈求上帝守护着你
You feel alone, take a look in your backyard
你感到孤独 站在家后院四处张望着
Put your eye to the eye of a telescope
你朝望远镜的小孔望去
The universe looks back through a microscope
世间万物尽收眼底
Adopt a highway, dress yourself in camel hair
穿一身驼绒大衣 扫扫公路垃圾
A wasted life is a life lived unaware
虚度一生便是浑噩一生
Make money, put it on a number eight
挣钱到八位数吧
Tempt fate, maybe you're a wheel goin' round
挑战命运 也许你如车轮滚滚向前
Round and round
生生不息
I listen and I hear what's said
我听见一个声音传来
I follow it from a to zed
我听完了它说的话
But wisdom hasn't found me yet
然而我却并没有聪明一点
I listen and I hear what's said
我听见一个声音传来
I follow it from a to zed
我听完了它说的话
But wisdom hasn't found me yet
然而我却并没有聪明一点

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

打赏传送门:感谢支持!

小豆之家敬上!

评论

热度(31)