乐LOFTE

Downtown - Allie X

小豆之家:

Love is a condition of the head
爱情是大脑所经历的一种状态
Wanna push a button and reset
我想要按下按钮重置一切,重新开始
But you're still up in my skirt
但你仍着迷于我的着装与裙摆
I thought if you had a piece of me
我想如果你拥有我的一部分
I could keep the other 2 or 3
我能存留剩余清醒的自己
But now that's not how it works
我现在知道是怎么回事了

I shouldn't be here right now
我现在不该处于这里
But you got me figured out
但你让我懂得
Pushing my pieces round, I know this game
将我的碎片拾起,重圆,我懂了这场爱情游戏
And I need a miracle
我需要一个奇迹出现
To break from this ritual
脱离繁文缛节,脱离守旧世俗之言
Till then I'll be saying the same thing
那时我会说同样的话
Take me downtown
带我去城中吧
Use my body all night
与我尽享鱼水之欢
Make me feel like last time
让我感到这是我们的结局
Make it taste like love
让我们体验爱情的欢肆吧
Take me downtown
带我去城中心吧
Yours until my heart dies
直到你我心脏停动,生命终结
Give it up one last time
最后一次言弃
Give it up for love
最后一次为爱妥协
Give it up, give it up
放手去爱
Give it up, give it up
放弃你我的爱情吧
Love is a condition of the head
爱情是公认的精神错乱
There is no prescription to forget
每个坠入爱河的人都是疯子,无药可医,无法忘怀
So you're all over my brain
所以现在我的头脑中全是你
You're the blue fix that makes me run
你是我忧郁的源泉
I'll do anything to get me some
为了满足爱,我会为你做任何事
Stop me before it's too late
在太晚之前,阻止我吧
I shouldn't be here right now
我现在不该在这里
But you got me figured out
但你让我懂得
Pushing my pieces round, I know this game
将我的碎片拾起,重圆,我懂了这场爱情游戏
And I need a miracle
我需要一个奇迹出现
To break from this ritual
脱离繁文缛节,脱离守旧世俗之言
Till then I'll be saying the same thing
那时我会说同样的话
Take me downtown
带我去城中心吧
Use my body all night
与我尽享鱼水之欢
Make me feel like last time
让我感到这是我们的结局
Make it taste like love
让我们体验爱情的欢肆吧
Take me downtown
带我去城中吧
Yours until my heart dies
直到你我心脏停动,生命终结
Give it up one last time
最后一次言弃
Give it up for love
最后一次为爱妥协
Give it up, give it up
放手去爱
Give it up, give it up
放弃你我的爱情吧
Give it up, give it up
放弃一切
Give it up, give it up
放手去爱
Take me downtown
带我去城中吧
Use my body all night
与我尽享鱼水之欢
Make me feel like last time
让我感到这是我们的结局
Make it taste like love
让我们体验爱情的欢肆吧
Take me downtown
带我去城中吧
Yours until my heart dies
直到你我心脏停动,生命终结
Give it up one last time
最后一次言弃
Give it up for love
最后一次为爱妥协
Give it up, give it up
放手去爱
Give it up, give it up
放弃你我的爱情吧
Give it up, give it up
放弃一切
Give it up, give it up
放手去爱

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(23)