乐LOFTE

We Are Legend - Dimitri Vegas & Like Mike、Steve Aoki、Abigail Breslin

小豆之家:

We were all lost
成功就在咫尺之中
Almost something so close
却不慎走失了路
On the outlines of your west coast
西海岸边
We were waving red balloons
我们挥舞着红色的气球
We were wide-eyed
我们放眼望向远方的天空
Oh, we only lived in highlights
仿佛是生活在高光焦点下的人物

A delusion, some were twilight
虚伪的假象 朦胧在黄昏薄雾中
We were dumb and beautiful
这份缄默 也美丽着
Higher than the broken angels
我们比那羽翼破碎的天使翱翔在更高的天空
Flying with no parachute
从不准备要降落
The minute that we felt like this when I knew
从我们有所感受的那刻 我便已无比清楚
I only wanna be with you
我只想与你一同
I only wanna be with you
只想在你身侧
And no one else would ever do
而这唯一非你莫属
I only wanna be
我只是想要
I only wanna be
只是想去
I only wanna be with you
我只想与你一同
That's something that I can't refuse
那是我定不会拒绝的承诺
It's something that I didn't choose
是不用我选择也已既定的结果
I only wanna be
我只是想要
I only wanna be
只是想去
I only wanna be with you
只想在你身侧
I only wanna be with you
我只想与你一同
I only wanna be
我只是想要
I only wanna be
只是想去
I only wanna be
只想在你身侧
I only wanna be with you
我只想与你一同
We were perish
我们曾径直步入毁灭
We were subtle, we were drastic
曾敏感脆弱 也曾有过坚毅勇猛
We were calm, we were dramatic
曾冷静沉着 也曾不乏戏码众多
We were fantasy and fear
我们有过幻想 有过恐惧
And you changed me
是你改变了我
You were sunny and you faced me
你一言不发 静静地看着我
Yeah, you saw me and encouraged me
是你的目光激励了我
Like a tourist, souvenir (woah)
如同旅客 将纪念品收入手中
Higher than the broken angels
我们比那羽翼破碎的天使翱翔在更高的天空
Flying with no parachute
从不准备要降落
The minute that we felt like this when I knew
从我们有所感受的那刻 我便已无比清楚
I only wanna be with you
我只想与你一同
I only wanna be with you
只想在你身侧
And no one else would ever do
而这唯一非你莫属
I only wanna be
我只是想要
I only wanna be
只是想去
I only wanna be with you
我只想与你一同
That's something that I can't refuse
那是我定不会拒绝的承诺
It's something that I didn't choose
是不用我选择也已既定的结果
I only wanna be
我只是想要
I only wanna be
只是想去
I only wanna be with you
只想在你身侧

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(11)