乐LOFTE

limits - timmies、Kuroiumi

小豆之家:

Don't mind me
别管我了
Waiting for the tide
让我随波逐流吧
I might be staying for some time
也许我得独自待一段时间
I'll apologize for being in your way
很抱歉拖累了你
Just can't move away from it all
可我真的无法从中抽离
Cause it's got some hold on me
因为总有种感觉牢牢攥住我

Lifting my-myself from this spirit life
支撑着我的精神世界
I'm stuck in a routine routine
我陷入琐事之中
Don't take
不用在意了
Don't move me from it all
就让我深陷其中吧
Can't stop seeing all I saw
我无法对眼前所有事物熟视无睹
Further in I'll go
前行的越远
Feel the water around my bones
越感觉的到深入骨髓的空虚
But I can't escape
可我无法逃脱
If I'll have to fall
若我注定终将跌入谷底的话
Cause it's got some hold on me
因为总有种感觉牢牢攥住我
Lifting my-myself from this spirit life
支撑着我的精神世界
I'm stuck in a routine routine
我陷入琐事之中
And I no longer wanna be
而我早已不想再被
Bound by limits
那些非我所设的限制
That were never set by me
而牢牢束缚
I'm stuck in a routine routine
我陷入琐事之中
Ooh ooh
Ooh ooh
Ooh ooh
Ooh ooh
Ooh ooh
Ooh ooh
Don't mind me
别管我了
Waiting for the tide
让我随波逐流吧
I might be staying quite some time
也许我得独自待一段时间
Cause it's got some hold on me
因为总有种感觉牢牢攥住我
Lifting my-myself from this spirit life
支撑着我的精神世界
I'm stuck in a routine routine
我陷入琐事之中
And I no longer wanna be
而我早已不想再被
Bound by limits
那些非我所设的限制
That were never set by me
而牢牢束缚
I'm stuck in a routine routine
我陷入琐事之中
Come take me
来带我走吧
Remove it from it all
消除周遭的一切束缚
But I can't stop seeing what I saw
可我却无法对眼前所有事物熟视无睹


小豆之家敬上!


评论

热度(20)