乐LOFTE

Diggy Down (feat. Marian Hill) - Inna

小豆之家:

Hey boy I really love the way that you move
嘿 型男 我真的喜欢你的一举一动
You wind me up up up on you
我缠上你了
You know I'm down, diggy diggy down
你知道我卑鄙无耻下流
Diggy diggy down
阴险刻毒
Down, diggy diggy down
尖酸无情
Diggy diggy down down down
刻薄 挖苦 讽刺

Slow down
慢一点
Eh, what you hidin'
╮(╯▽╰)╭ 你在隐藏什么
Am i invited
我是否被邀请
I wanna know
我想知道
Wanna know
想知道
Wanna know
想知道
Wanna know
想知道
Headlights
车前灯
You wanna night drive
你想要开夜车
I got my skin tight
我的皮肤开始紧绷
You wanna go wanna
你想要去
Go wanna
想要去
Go wanna
想要去
Go
想要去
No one has to know
没有人知道
It can just be you and me alone
只有你和我两个人
Get yourself a ticket to the show
让你自己放纵一夜
And I let you
之后我会让你
Let you
让你…
Hey boy I really love the way that you move
嘿 型男 我真的喜欢你的一举一动
You wind me up up up on you
我缠上你了
You know I'm down, diggy diggy down
你知道我卑鄙无耻下流
Diggy diggy down
阴险刻毒
Down, diggy diggy down
尖酸无情
Diggy diggy down
刻薄 挖苦 讽刺
Hey boy I really love the way that you move
嘿 型男 我真的喜欢你的一举一动
You wind me up up up on you
我缠上你了
You know I'm down, diggy diggy down
你知道我卑鄙无耻下流
Diggy diggy down
阴险刻毒
Down, diggy diggy down
尖酸无情
Diggy diggy down down down
刻薄 挖苦 讽刺
Closer
靠近一点
I wanna Know ya
我想要知道你
You be my soldier
你是我的士兵
You wanna try
你想尝试
Wanna try
想尝试
Wanna try
想尝试
Wanna try
想尝试
Lights Out
关上灯
We gotta slow down
我们得慢一点
You wanna know how
你想知道我们怎样
We come alive
活跃起来
Come alive
躁动起来
Come alive
活跃起来
Come alive
躁动起来
No one has to know
没有人知道
It can just be you and me alone
只有你和我两个人
Get yourself a ticket to the show
让你自己放纵一夜
And I let you
之后我会让你
Let you
让你…
Hey boy I really love the way that you move
嘿 型男 我真的喜欢你的一举一动
You wind me up up up on you
我缠上你了
You know I'm down, diggy diggy down
你知道我卑鄙无耻下流
Diggy diggy down
阴险刻毒
Down, diggy diggy down
尖酸无情
Diggy diggy down
刻薄 挖苦 讽刺
Hey boy I really love the way that you move
嘿 型男 我真的喜欢你的一举一动
You wind me up up up on you
我缠上你了
You know I'm down, diggy diggy down
你知道我卑鄙无耻下流
Diggy diggy down
阴险刻毒
Down, diggy diggy down
尖酸无情
Diggy diggy down down down
刻薄 挖苦 讽刺

小豆之家敬上!

评论

热度(9)