乐LOFTE

Take My Breath Away - Tashaki Miyaki

小豆之家:

Watching every motion in my foolish lover's game
凝视这愚蠢情人游戏中的一举一动
On this endless ocean finally lovers know no shame
这片无尽的海洋上恋人们不再羞怯
Turning and returning to some secret place inside
反复游走于那些神秘地带
Watching in slow motion as you turn around and say
望着你转身时的慢动作,我说
Take my breath away,take my breath away
带走我的呼吸吧,让我无法呼吸
Watching i keep waiting still anticipating love
看我满怀期待等待着爱情

Never hesitating to became the fated ones
请勇于成为我命中注定的唯一
Turning and returning to some secret place to hide
反复躲藏于那些神秘地带
Watching in slow motion as you turn to me and say
望着你转身时的慢动作,我说
My love, take my breath away.
我的爱人,带走我的呼吸吧
Through the hourglass i saw you in time you slipped away,
透过沙漏我看见你终将离我而去
When the mirror crashed i called you and turned to hear you say
镜面破碎时我呼唤你,听见你说
If only for today i am unafraid
为了今日我不再害怕
Take my breath away,take my breath away
带走我的呼吸吧,让我无法呼吸
Watching every motion in this foolish lover's game
凝视这愚蠢情人游戏中的一举一动
Haunted by the notion somewhere there's a love in flames
爱情的火焰在某处燃烧的念头围绕着我
Turning and returning to some secrt place inside
反复游走于那些神秘地带
Watching in slow motion as you turn my way and say
望着你转身时的慢动作,我说
Take my breath away
带走我的呼吸吧
Take my breath away
让我无法呼吸
Take my breath away
带走我的呼吸吧
Take my breath away...
让我无法呼吸

小豆之家敬上!

评论

热度(8)