乐LOFTE

Heaven (Kiso Remix) - Kiso、Shaun Frank、KSHMR

小豆之家:

Lately I've been chasing daylight
最近我一直在追逐着清晨
Cause I don't wanna go
因为我不想去
I don't wanna go without you
我不想离开你
Think I loved you in another life
我想在另一个生命中我爱你
Even in the dark
即使在黑暗中
Even when it's cold you stay true
即使在寒冷的时候,你也要保持真实

Even
即使如此
Even hell would feel like heaven
就连地狱都会有天堂般的感觉
Even hell would feel like heaven
就连地狱都会有天堂般的感觉
Even hell would feel like heaven with you
即使身处地狱也会像在天堂一样和你在一起
So what can I do
所以我能做什么

I know that I don't always treat you right
我知道我并不总是这样对待你
But I need you to know
但我需要你知道
I need you to know
我需要你知道
I've been bruised
我已经伤痕累累
Got these demons that I try to hide
面对这些恶魔时,我试图隐藏
I don't wanna go facing them alone
我不想独自去面对他们
Without you
在没有你的情况下
Even
即使如此
Even hell would feel like heaven
就连地狱都会有天堂般的感觉
Even hell would feel like heaven
就连地狱都会有天堂般的感觉
Even hell would feel like heaven with you
即使身处地狱也会像在天堂一样和你在一起
So what can I do
所以我能做什么

Even hell would feel like heaven
就连地狱都会有天堂般的感觉

小豆之家敬上!

评论

热度(22)