乐LOFTE

Peaceful Easy Feeling - Haroula Rose

小豆之家:

I like the way your sparkling earrings lay
我喜欢你的耳钉光芒绚丽
Against your skin so brown
紧靠你橄榄色的肌肤
Now I wanna sleep with you
现在我想要跟你睡觉
In the desert tonight
就在今夜的沙漠里
With a billion stars all around
让十亿颗星星将你我围绕
I get peaceful easy feeling
我感到静谧悠然

I know you won't let me down
我相信你不会让我失望
'Cause I'm already standing on the ground
因为我早已站在这里
And I found out a long time ago
而且我很久之前便发现
What a man can do to your soul
一个人能深入你灵魂
but he can't take you anyway
但他却并不能带走你
Don't you know how to go
你不知应该何去何从
I get peaceful easy feeling
我感到平静放松
I know you won't let me down
我知道你不会让我失望
'Cause I'm already standing on the ground
因为我早已着陆
I get this feeling I may know you
我明白这种感受,我可能懂你
As a lover and a friend
如同爱人或知己
There are voice whispering
有声音在我耳边细声低语
In my other ear tells me
跟我说
I may never see you again
我可能再也见不到你
I get a peaceful easy feeling
我感到静谧悠然
I know you won't let me down
我知道你不会令我失望
'Cause I'm already standing
因为我早已站起来了
I'm already standing
我早已站起来了
I'm already standing
我早已站起来了
On the ground
着陆在这片土地

小豆之家敬上!

评论

热度(14)