乐LOFTE

Love You Like A Love Song - Selena Gomez & The Scene

小豆之家:

It's been said and done
似乎人们都已清楚
Every beautiful thought's been already sung
所有美妙的情感都已经被演绎成歌曲
And I guess right now here's another one
然而,我想另外一首歌曲此刻才被唱出
So your melody will play on and on,
你的旋律才不会停止
with best we own
用我们最美的声音
You are beautiful,
你的美丽

like a dream come alive, incredible
宛若美梦成真 如梦如幻
A center full of miracle, lyrical
幻如奇迹诞生 诗情画意
You've saved my life again
又一次 你拯救我于水火之间
And I want you to know baby
而我要让你知道

I, I love you like a love song, baby
我像热恋情歌一样热恋着你
I, I love you like a love song, baby
我像热恋情歌一样热恋着你
I, I love you like a love song, baby
我像热恋情歌一样热恋着你

And I keep it in re-pe-pe-peat
总是禁不住重复聆听,聆听,聆听

I, I love you like a love song, baby
我像热恋情歌一样热恋着你
I, I love you like a love song, baby
我像热恋情歌一样热恋着你
I, I love you like a love song, baby
我像热恋情歌一样热恋着你

And I keep it in re-pe-pe-peat
总是禁不住重复聆听,聆听,聆听

Cursing me, boy you played
折磨我吧 男孩
through my mind like a symphony
你的宛如交响曲一样涤荡着我的心灵
There's no way to describe what you do to me
无法形容你对我施了什么魔法
You just do to me, what you do
你一定施了法 你做了什么
And it feels like I've been rescued
我觉得我已被你解救
I've been set free
我获得了新生
I am hyptonized by your destiny
你的命运令我着魔
You are magical, lyrical, beautiful
你充满魅惑 诗意 美好
You are...I want you to know baby
你是 而我只想让你知道 宝贝
I, I love you like a love song, baby
我像热恋情歌一样热恋着你
I, I love you like a love song, baby
我像热恋情歌一样热恋着你
I, I love you like a love song, baby
我像热恋情歌一样热恋着你

And I keep it in re-pe-pe-peat
总是禁不住重复聆听,聆听,聆听

I, I love you like a love song, baby
我像热恋情歌一样热恋着你
I, I love you like a love song, baby
我像热恋情歌一样热恋着你
I, I love you like a love song, baby
我像热恋情歌一样热恋着你
And I keep it in re-pe-pe-peat
总是禁不住重复聆听,聆听,聆听


No one can pause
没有人能让音乐停下
You stand alone, to every record I own
我所有的唱片你 只有你被我特别珍藏
Music to my hear that's what you are
在我心里 你就是
A song that goes on and on
一首循环播放的歌
I, I love you like a love song, baby
我像热恋情歌一样热恋着你
I, I love you like a love song, baby
我像热恋情歌一样热恋着你
I, I love you like a love song, baby
我像热恋情歌一样热恋着你

And I keep it in re-pe-pe-peat
总是禁不住重复聆听,聆听,聆听

I, I love you like a love song, baby
我像热恋情歌一样热恋着你
I, I love you like a love song, baby
我像热恋情歌一样热恋着你
I, I love you like a love song, baby
我像热恋情歌一样热恋着你

I love you...like a love song...
我像热恋情歌一样热恋着你

小豆之家敬上!

评论

热度(14)