乐LOFTE

I Still Wait For You (Nolan van Lith x Felix Palmqvist Remix) - Nolan Van Lith、XYLØ、Felix Palmqvist

小豆之家:

Sometimes I feel like I can't remember
时常记忆会模糊不清
Waking up with you when we were together
醒来的早晨有你在身边
I lost my temper, you left at midnight
某天忍不住朝你发火 午夜之时你悄然离去
We saw the two of us fall like rain on the headlights
泪水如决堤般挥散而下
It was always you and me
你我一起经历过风雨
How could we be nothing, nothing?
这一切怎么会毫无意义

I know that we don't speak
如今我们相望无言
But if I could ask you one thing, one thing?
但我能否请求你一件事 就一件事
"Why can't we fucking get along?"
为什么我们不能融洽相处?
Forget everything we did wrong
忘记我们做过的一切错事
'Cause you have been the one
因为你是我的唯一
You know this will never change
这点永远不会改变
But every day, I still wait for you
但每一天 我依然等待着你
No, I don't want this to be true
不,我不希望这是事实
This beautiful disaster is you
与你相遇是场美丽的意外
'Cause you have been the one
因为你是我的唯一
You know this will never change
这点永远不会改变
But every day, I still wait for you
但每一天 我依然等待着你
I still wait for you
依然等待着你
I still wait for you
依然等待着你
I still wait for you
依然等待着你
I still wait for you
依然等待着你
Lately I can't sleep, I flipped the pillow
夜深辗转难眠 轻弹着枕头发呆
Tossing and turning and checking my cellphone
反复翻看手机消息 拿起又放下
My head is a mess and so is my bedroom
我现在脑子一乱团 房间亦是如此
I'll write a text and delete it, "I love you"
一句“我爱你” 写写删删不敢发出去
It was always you and me
你我一起经历过风雨
How could we be nothing, nothing
这一切怎么会毫无意义
I know that we don't speak
如今我们相望无言
But if I could ask you one thing, one thing?
但我能否请求你一件事 就一件事
"Why can't we fucking get along?"
为什么我们不能融洽相处?
Forget everything we did wrong
忘记我们做过的一切错事
'Cause you have been the one
因为你是我的唯一
You know this will never change
这点永远不会改变
But every day, I still wait for you
但每一天 我依然等待着你
No, I don't want this to be true
不,我不希望这是事实
This beautiful disaster is you
与你相遇是场美丽的意外
'Cause you have been the one
因为你是我的唯一
You know this will never change
这点永远不会改变
But every day, I still wait for you
但每一天 我依然等待着你
I still wait for you
依然等待着你
I still wait for you
依然等待着你
I still wait for you
依然等待着你
I still wait for you
依然等待着你
Every second feels like forever
和你在一起的每一秒都是永恒
Where the fuck you been, are you listening?
你到底在想些什么 你有没有听我说话?
Don't know what you've got until it's gone
你压根没察觉曾拥有过一切 直至失去
And baby all I need is you to tell me
宝贝我只需要你告诉我
"Why can't we fucking get along?"
为什么我们不能融洽相处?
Forget everything we did wrong
忘记我们做过的一切错事
'Cause you have been the one
因为你是我的唯一
You know this will never change
这点永远不会改变
But every day, I still wait for you
但每一天 我依然等待着你
No, I don't want this to be true
不,我不希望这是事实
This beautiful disaster is you
与你相遇是场美丽的意外
'Cause you have been the one
因为你是我的唯一
You know this will never change
这点永远不会改变
But every day, I still wait for you
但每一天 我依然等待着你
I still wait for you
依然等待着你
I still wait for you
依然等待着你
I still wait for you
依然等待着你
I still wait for you
依然等待着你
I still wait for you
依然等待着你
'Cause you have been the one You know this will never change But every day, I still wait for you
因为你是我的唯一,这点永远不会改变 但每一天,我依然等待着你
You know this will never change
这点永远不会改变
But every day, I still wait for you
但每一天 我依然等待着你

小豆之家敬上!

评论

热度(10)