乐LOFTE

Supergirl - Anna Naklab、Alle Farben、Younotus

小豆之家:

You can tell by the way\N
你看她的走路姿势
She walks that she's my girl\N
她就是我女人
You can tell by the way \N
你看她的言行谈吐
She talks, she rules the world\N
似乎世界唯她独尊
You can see in her eyes \N
她的眼神透露着
That no one is her chain \N
她不留恋任何人

She's my girl\N
她是我的那个她
My supergirl\N
我的缪斯女神
And then she'd say \N
她开口了
It's okay\N
过去的已过去
I got lost \N
虽在归途上
On the way\N
曾迷失过自我
But I'm a supergirl\N
但我是个女超人
And supergirls don't cry\N
女超人永远不会哭泣
And then she'd say\N
她又说
It's alright\N
完全没问题
I got home \N
我已找到了回家路
late last night \N
就在昨天深夜
But I'm a supergirl \N
但我是女超人
And supergirls just fly \N
女超人只想自由飞翔


And supergirls don't cry \N
女超人永远不会哭泣
And then she'd say \N
她又说
It's alright \N
完全没问题
I got home \N
我已找到了回家路
late last night \N
就在昨天深夜
But I'm a supergirl \N
但我是女超人
And supergirls just fly \N
女超人只想自由飞翔
And then she'd say \N
接着她说
That nothing can go wrong \N
一切都会好起来的
When you're in love \N
当爱伴你相随
What can go wrong\N
一切都会顺利
Then she'd laugh\N
她的笑靥展开
The night time into day\N
待到日尽天明
Pushing her fear further away\N
将所有的恐惧,通通驱散
And then she'd say \N
她开口了
It's okay \N
过去的已过去
I got lost \N
虽在归途上
On the way \N
曾迷失过自我
But I'm a supergirl \N
但我是个女超人
And supergirls don't cry \N
女超人永远不会哭泣
And then she'd shout\N
她歇斯底里
Down the line \N
大声叫着
Tell me she's got \N
告诉我
No more time \N
她已时间不多
Cause she's a supergirl \N
因为她是个追求自由的女孩
And supergirls don't hide\N
自由的女孩不会遮遮掩掩
And then she'd scream \N
她向着我的脸
In my face \N
大声喊着
Tell me to leave \N
叫我离开
Leave this place \N
离开这片土地
Cause she's a supergirl \N
因为她是个追求自由的女孩
And supergirls just fly \N
追求自由的女孩只渴望自由
And she is a supergirl \N
她是个任性的女孩
A supergirl \N
任性的缪斯女神
She's sewing seeds \N
她在我心里种下种子
She's burning trees \N
她却又烧毁了那颗树
She's sewing seeds \N
种子发芽长成树
She's burning trees \N
付之一炬树成灰
And she's a supergirl \N
她是个女超人
A supergirl \N
自由飞翔的女超人
A supergirl \N
渴望自由的女超人
My supergirl \N
我的缪斯女神

小豆之家敬上!

评论

热度(15)