乐LOFTE

Homeless - Marina Kaye

小豆之家:

in this house where i grew up
伴随我成长的房子里
with cozy chairs and broken cups
舒适的椅,破碎的杯
memories piled up to the celing
充满了回忆
can they tell what i am feeling
它们可以诉说我的感觉吗
i know this house outside and in
我对这房子了解得一清二楚
but three birds fly upon my skin
然而四只鸟歇在我的肌肤上

lay my head down in the darkness
于暗中躺在我的头上
like so many nights before this
一如从前无数个夜晚
in this bed where i rest
在我休憩的床上
i'm homeless
我却飘零无依
this house i know best
我最了解它
but i'm homeless
但我却飘零无依
my hunger it grows
欲望无限膨胀
and it won't let me go
我逃不出
and it burns in my chest
它燃烧着
i'm homeless
我飘零无依
heavy steps on hardwood floors
迈着沉重的步伐走在硬木板上
into my room through broken doors
通过门进入我的卧室
try to leave this day behind me
试图告别这一天
but peace will never find me
但平静将永远找不到我
in this bed where i rest
在我休憩的床上
i'm homeless
我飘零无依
this house i know best
我最清楚这房子
but i'm homeless
然而我飘零无依
my hunger it grows
欲望无限膨胀
and it won't let me go
我逃不出
and it burns in my chest
它燃烧着
i'm homeless
我飘零无依
i have a place i can call my owm
我有一个居所,可以独自生活
that's where i go til the night is gone
那就是拂晓时分我将要去的地方
i travel my mind and into ny heart
我畅游心海
nobody knows when i go that far
无人知道我已走远
oh
oh~~~~~~~~~
on this bed i rest
在我休憩的床上
i'm homeless
我飘零无依
this house i know best
我最清楚这房子
but i'm homeless
然而我飘零无依
my hunger it grows
欲望无限膨胀
and it won't let me go
我逃不出
and it burns in my chest
它在燃烧
i'm homeless
我飘零无依

小豆之家敬上!

评论

热度(20)