乐LOFTE

I Can Do Anything - The Green Children

小豆之家:

The Green Children是一个英国乐队,由来自挪威的Milla Sunde和英国的Marlow Bevan组成 2010年,他们正式发行首张电子专辑Encounter 2012年,发行Feel The Light 单曲。

Carry a thousand ferry
固守千年摆渡
We use roller coasters on our way out
我们在出口情绪突变
I’m with you like that
我和你那样在一起
When I think of you
当我想起你时
Everything is blue
眼前景物都是深沉的蓝
When I think of you
然而我想念你

That is what love can do
这才是爱的意义
Everything changes with the rain
一切都随雨消散
Shaving on my spine
掠过我的背脊
But I won’t let it take me down this time
但是这次我不会让自己心碎
Oh, I can do anything, anything
我能够做任何事
Oh, you can do anything
你能够做任何事
Oh, I can do anything, anything
我能够做任何事
Oh, you can do anything
你能够对我做任何事
Summer time in Christmas themes
圣诞节的爱恋时光
Halloween in sugar dreams
甜蜜梦里的万圣节
I’m with you like it
我和你那样在一起
When I’m caught on you
那时我想紧紧抓住你
Things were so confuse
事物是如此令人困惑
When I’m caught on you
那时我想紧紧抓住你
That is what love can do
那是爱驱使的力量
Everything changes with the rain
然而一切随雨消逝
Shaving on my spine
掠过我的背脊
But I won’t let it bring me down this time
但是这次我不会让自己心碎
Oh I can do anything, anything
我能够做任何事
Oh, you can do anything
你能够做任何事
Oh, I can do anything, anything
我能够做任何事
Oh, you can do anything
你能够做任何事
You can do anything (Oh)
你能够对我做任何事
Oh, I can do anything, anything
我能够做任何事
Oh, you can do anything
你能够做任何事
Oh, I can do anything, anything
我能够做任何事
Oh, you can do anything
你能够对我做任何事
Oh, I can do anything, anything
我能够做任何事

小豆之家敬上!

评论

热度(19)