乐LOFTE

Play with Me - Kaskade

小豆之家:

Caught you red-handed again
你又一次被抓了个正着
You took my heart and ran
你虏获了我的心又逃走
But this game is rigged
但这场游戏本就被你掌控
And you'll never gonna let me win
你永远不可能让我赢
When I think I've got the upper hand
当我以为自己占上风
You're always three moves ahead
你总是事先想好下一步怎么走

Now that I'm looking back
回首以往
I never even stood a chance
我从未有过取胜的机会
So you wanna play?
所以你想跟我玩玩?
Step right up
站在这边等着
So you wanna play with me?
所以你只是把我当玩物?
So you wanna play?
所以你想跟我玩玩?
Try your luck
你可以试试你的运气
So you wanna play?
所以你想跟我玩玩?
Well, come play with me
好啊,来玩这场猫鼠游戏吧
So you're thinking on how this ends
所以你在思考结局的方式
That we wind up as friends
我们以朋友的身份收尾
But before you leave
但你离开之前
There's a card left up my sleeve
我偷藏了一张王牌
The ace I've yet to play
我还有张红桃A
Lines I've yet to say
我还有牌没有叫
And when you're looking back
当你回顾从前
You never even stood a chance
你从未有过取胜的机会
So you wanna play?
所以你想跟我玩玩?
Step right up
站在这边等着
So you wanna play with me?
所以你只是把我当玩物?
So you wanna play?
所以你想跟我玩玩?
Try your luck
你可以试试你的运气
So you wanna play?
所以你想跟我玩玩?
So you wanna play?
所以你想跟我玩玩?
Step right up
站在这边等着
So you wanna play with me?
所以你只是把我当玩物?
So you wanna play?
所以你想跟我玩玩?
Try your luck
你可以试试你的运气
So you wanna play?
所以你想跟我玩玩?
Well, come play with me
好啊,来玩这场猫鼠游戏吧

小豆之家敬上!

评论

热度(25)