乐LOFTE

Love & War (Original Mix) - Yellow Claw、Yade Lauren

小豆之家:

Cut me through my skin
你纵刀切割着我的肌肤
To the heart, yeah, you went right in
长驱直入,毫不留情
I fell for every word you said
我痴迷于你的一言一行
I coming but I can't stay
但我已不能再为你驻足而停
I don't know, I don't know, I don't know
我不知道啊
Why some things have to be this way
为何这份爱不能这么维持下去


We build it up to break it down
我们为了毁灭而建立
And then we're lost until we're found
难道你不觉得空虚
And when we're high further from the ground
利益面前人心叵测
All is fair in love & war
为爱打响的战争何谈公正
I can't do this anymore
我再也无法容忍你
All is fair in love & war
我已无法忍受这不公
I can't do this anymore
我已无力再让你肆意

So unfair, so unfair, so unfair to me
对我,如此不公
So unfair, so unfair, so unfair to me
对我,如此刻薄

You told me from the start
你还记得我们曾经
Nothing could tear us apart
海誓山盟不离不弃
Now when I look I see a stranger
可现在的你已不再令我熟悉
I come here but I can't stay
我注定是你生命中的过客
I don't know, I don't know, I don't know
我不知道啊
Why some things have to end this way
为何我们不能留下一个完美的结局

We build it up to break it down
我们为了毁灭而建立
And then we're lost until we're found
难道你不觉得空虚
And when we're high further from the crown
利益面前人心叵测
All is fair in love & war
为爱痴狂的我痛彻心扉
I can't do this anymore
我再也无法容忍你
All is fair in love & war
我已无力再继续执着
I can't do this anymore
我已无力再让你肆意

So unfair, so unfair, so unfair to me
对我,如此不公
So unfair, so unfair, so unfair to me
对我,如此刻薄

小豆之家敬上!

评论

热度(5)