乐LOFTE

Nobody - Danelle Sandoval

小豆之家:

B-b-body
我不需要任何人
B-b-body
我不需要任何人
B-b-body
我不需要任何人
On fire on my own
让愤怒的火在心中燃烧
I know I know
我就知道
I hold my licker where your hand used to be
我痛苦挣扎时你又在哪里

No more hate over like the ones you gave to me
没有什么比你对我做的那些更厌恶
Cause I don't wanna be numb anymore
我不想再傻下去了
Don't wanna play dumb anymore
不想和你玩幼稚的游戏了
I'll let that fire burn inside of me
我会将我的愤怒在心中熊熊燃烧
Cause all I need is the dance floor
现在我只需要汗洒舞台
The music that I ask for
用我想要的音乐
You mean nothing to me no more, no more
你现在在我眼中只是一坨屎
Cause I'm better on my own
我会明白一切,不想之前那样盲目
I don't need nobody
我不需要任何人
I don't need nobody
我不需要任何人
I don't need nobody
我不需要任何人
To make me feel good
让我放开心扉
I don't need nob-b-body
我不需要任何人
B-b-body
任何人
B-b-body
任何人
On fire on my own
让愤怒的火在心中燃烧
I don't need nob-b-body
我不需要任何人
B-b-body
任何人
B-b-body
任何人
On fire on my own
让愤怒的火在心中燃烧
I was addicted to the way you make me feel
我曾经痴迷于你对我的感觉
But now I know that was it anywhere
但现在我知道那就是坨狗屎
Cause everything you did make me feel loved
你曾经做过的一切让我感受到爱
And now that I'm without you in control
但现在,我不需要你的一切
I'll let that fire burn inside of me
我会让愤怒在我心中燃烧
Cause all I need is the dance floor
现在我只需要汗洒舞台
The music that I ask for
用我想要的音乐
You mean nothing to me no more, no more
你现在在我眼中只是一坨屎
Cause I'm better on my own
我会明白一切,不想之前那样盲目
I don't need nobody
我不需要任何人
I don't need nobody
我不需要任何人
I don't need nobody
我不需要任何人
To make me feel good
让我放开心扉
I don't need nob-b-body
我不需要任何人
B-b-body
任何人
B-b-body
任何人
On fire on my own
让愤怒的火在心中燃烧
I don't need nob-b-body
我不需要任何人
B-b-body
任何人
B-b-body
任何人
On fire on my own
让愤怒的火在心中燃烧
You used to be somebody you used to be
你曾经只是茫茫人海中的一个而已
You used to be somebody you used to be
你曾经只是茫茫人海中的一个而已
You used to be somebody you used to be
你曾经只是茫茫人海中的一个而已
Used to be somebody you used to be
你曾经只是茫茫人海中的一个而已
You used to be somebody now you just nobody
你曾经只是茫茫人海中的一个而已,现在没有了依靠而已
I don't need nob-b-body
我不需要任何人
B-b-body
任何人
B-b-body
任何人
On fire on my own
让愤怒的火在心中燃烧
I don't need nob-b-body
我不需要任何人
B-b-body
任何人
B-b-body
任何人
On fire on my own
让愤怒的火在心中燃烧
I don't need nob-b-body (You used to be somebody you used to be)
我不需要任何人(你曾经只是茫茫人海中的一个而已)
B-b-body (You used to be somebody you used to be)
任何人(你曾经只是茫茫人海中的一个而已)
B-b-body (You used to be somebody you used to be)
任何人(你曾经只是茫茫人海中的一个而已)
On fire on my own
让愤怒的火在心中燃烧
I know I know
我懂得的
B-b-body
我不需要任何人
B-b-body
我不需要任何人
B-b-body
我不需要任何人
On fire on my own
让愤怒的火在心中燃烧

小豆之家敬上!

评论

热度(12)