乐LOFTE

Ready For It - RAC、St. Lucia

小豆之家:

I fell asleep with the enemy
与心中所恨之人同床共枕
Can it go back to how it used to be?
你我能否再回到当初的美好?
Your shadow hung in my memory
你的身影还停留在我的记忆里
A hand to hold, a picture to believe
十指相扣 记忆镌刻的影像画面
And I fall into the night again
我又再次堕入无尽的夜色里
It took so long to be on my own
我又独自一人了 花了太久去适应没有你的日子

When the morning comes I hope I'm ready for it
当次日清晨悄然而至 我希望我也能准备好去面对没有你的生活
And the night won't wake till we get back home
而夜永无尽头 直到我们回家
When the morning comes I hope we're ready for it
当次日清晨悄然而至 我希望我们也能准备好去面对没有彼此的生活

You come to me as the snow begins
当雪开始下的时候 你走向我
The thunder rolls, the rain, it's still, it seems
一望无际的苍穹被雷电和暴雨席卷 看起来是无宁日
But I fell into the night again
但我又再次堕入无尽的夜色里
It took so long to be on my own
我又独自一人了 花了太久去适应没有你的日子
When the morning comes I hope I'm ready for it
当次日清晨悄然而至 我希望我也能准备好去面对没有你的生活
And the night won't wait till we get back home
而夜永无尽头 直到我们回家
When the morning comes I hope we're ready for it
当次日清晨悄然而至 我希望我们也能准备好去面对没有彼此的生活
Hope we're ready for it
希望我们能准备好去面对没有彼此的生活
I hope we're ready for it
我希望我们能准备好去面对没有彼此的生活
Hope we're ready for it
希望我们能准备好去面对没有彼此的生活

小豆之家敬上!

评论

热度(9)