乐LOFTE

Mountain Lion - MKJ

小豆之家:

I have tattoos and I smoke cigarettes sometimes
有时候我纹身、抽烟
On the weekends
在周末
I sing in the shower and I write lyrics sometimes
有时候我写歌词我也会在淋浴时唱歌
To meet emotional ends
体会这情感的结束
I have tattoos and I drink gin and juice most nights
我纹身、喝金酒和果汁
On the weekdays
在平日的夜晚

Ignoring your call I can’t tell you at all
我不能告诉你这些天我不接你的电话
How it feels these days
是什么感受
But Im only as well as I’m willing to tell
但我也同样不想说出
Can’t stand to admit how far that I fell
无法承认我在多远处摔倒
Oh Oh Oh
噢~噢~噢
I have tattoos haven't spoken to you
我还有没告诉你的纹身
in some time are you angry
在你生气的时候
Every time I try its a battle inside
每次我内心都在挣扎
all the time. help me
一直如此,帮帮我
And Im only as fine as I make myself
我不过是让我自己看上去
seem
很好
If you cant fall asleep then you don't ever dream
如果你没有梦你便永远无法入眠
Can you
你能否
take me far away
带我远走
stop and hear me say hello
停下来听我说你好
Can you
你能否
believe what you can't see
相信你所不见
all this energy in tow
所有的能量汇聚
Can you
你能否
take me far away
带我远走
stop and hear me say hello
停下来听我说你好
Can you
你能否
live if you don't breathe
屏息凝神的活下去
all this energy in tow
所有的能量汇聚

小豆之家敬上!

评论

热度(11)