乐LOFTE

What About Us - P!nk

小豆之家:

What About Us-Samantha Jade
Uh uh uh uh
呜呜呜呜
Mmmmmm
嗯嗯嗯~
Yea

Yes, shut her down
是的,不理她
Turn away
转身
I don’t see it in your eyes anymore
在你眼中看不到了
Lonely nights, cold days
孤独的夜晚,寒冷的日子
Now everything’s all torn
现在所有的一切都已经被毁掉了
Where did we go?
我们去了哪里?
Where do I stand now?
我现在站在哪里?
I feel like I don’t even know you anymore
我觉得我已经不再了解你
Just let me know
让我知道
I don’t understand her
我不理解她
How we’ve ended up this way
我们怎么变成这个样子了
So tell me baby, what about us?
所以告诉我宝贝,我们怎样了?
We, fell apart
我们,四分五裂
Broken vows
破碎的誓言
There’s the mystery you said we’d never be
你说过我们不会变成的悬疑已成真
Look around
看看周围
Can’t you see?
你看不到吗?
That you’re breaking my heart
你正在让我心碎
Where did we go?
我们去了哪里?
Where do I stand now?
我现在站在哪里?
I feel like I don’t even know you anymore
我觉得我已经不再了解你
Just let me know
让我知道
I don’t understand her
我不理解她
How we’ve ended up this way
我们怎么变成这个样子了
So tell me baby, what about us?
所以告诉我宝贝,我们怎样了?
And if you’re gonna let me go
如果你要放弃我
Don’t ask me to stick around
不要让我逗留
Tell me if we’ll go our separate ways
告诉我如果我们应该走各自的路
Oh oh
哦哦
Where did we go?
我们去了哪里?
Where do I stand now?
我现在站在哪里?
I feel like I don’t even know you anymore
我觉得我已经不再了解你
Just let me know
让我知道
I don’t understand her
我不理解她
How we’ve ended up this way
我们怎么变成这个样子了
So tell me baby, what about us?
所以告诉我宝贝,我们怎样了?
Where do I stand? Yea yea
我站在哪儿? 耶 耶
How we’ve ended up this way
我们怎么变成这样的结局
So tell me baby, what about us?
所以告诉我宝贝,我们怎样了?
小豆之家敬上!

评论

热度(13)