乐LOFTE

Polyester - Maximilian Hecker

小豆之家:

作曲 : Maximilian Hecker
作词 : Maximilian Hecker
Touching flowers with your scream
惊叹声中触碰鲜艳的花朵
Meeting sweets
遇见甜心
She smiles like cream
她笑起来像奶油一样甜
When your hair hides melting grace
当你的头发散发着柔和的优雅

Worn out minds won't touch your face
疲惫不堪的神态不会爬上你的脸庞
I am leaning far too far above the ice
我过于倾斜离冰太远(我的挚爱遥不可及,冰指的是他钟情的人)
So I'll feed my hands with cheeks of other names
所以我只能用别的女孩的脸颊满足我的双手
I am lying under tons of porcine snow
我躺在万重污雪之下(我得到的女孩)
Polyester absorbs me
如聚酯的雪吸收了我(得到的女孩将他分解)
Fawn at last my parents cried
终于我的父母无助的哭泣
About my green and my last white
为我的绿和最后的白(他钟情的女人跟了别人,绿色;没得到她,代表白)
Now my darling goes to him
现在我深爱的人投向了他的怀抱
She will dare her cross's skin
她会与他肌肤之亲
I am leaning far too far above the ice
我过于倾斜离冰太远(我的挚爱遥不可及)
So I'll feed my hands with cheeks of other names
所以我只能用别的女孩的脸颊满足我的双手
I am lying under tons of porcine snow
我躺在万重污雪之下(我得到的女孩)
Polyester absorbs me
如聚酯的雪吸收了我(得到的女孩将他分解)
I'm using gloves
我带着手套(接触别的女人都带着手套,代表他只钟情一人,与别人是逢场作戏)

小豆之家敬上!

评论

热度(12)