乐LOFTE

February - Smith & Thell

小豆之家:

I said to my feet
我低头对着双脚诉说
"Don't just lay there and sleep,
“不要躺在那里安于现状,
get up from that bed, make something good of this day"
从床上爬起来,每天都做些有意义的事
And I said to my hands
我对着双手说
"Now go make some friends,
“现在去结交些朋友,
you touch the remote more than your lover"
你接触远亲远比你的爱人多


But I'm as low as low can be
但我姿态摆的够低了
And I just go home and watch TV
我只是回家看电视
I wish that I could smoke some weed
我希望可以吸食大麻
But it makes me way too deep
但它会使我无法自拔
Seems like nothing works on me
似乎一切对我都无济于事
This February
今年二月份
And I said to my abs
我对我的腹肌说
To my one only ab
独一无二
"Now go hit the gym and multiply yourself"
“现在起身去健身房健身吧!”
But everything just seems so boring
但一切似乎百无聊赖
We all go to work like we're zombies
我们都像僵尸一样麻木的工作
And on the subway we stand on each other's feet
在地铁站 我们彼此自食其力
On drowsy grey mornings after taking sleeping pills
在服用安眠药后昏昏欲睡的早晨

But I'm as low as low can be
但我姿态摆的够低了
And I just go home and watch TV
我只是回家看电视
I wish that I could smoke some weed
我希望可以吸食大麻
But it makes me way too deep
但大它会让我吸食成瘾
Seems like nothing works on me
似乎一切对我都无济于事
This February
今年二月

Seems like nothing works on me
似乎一切对我都无济于事
This February
今年二月

小豆之家敬上!

评论

热度(8)